Senaste nytt

AMEX bjud in och få 25% mer i belöning (gäller tom 4 mars 2020)

Status
Stängd för vidare inlägg.

SimonXYZ

Medlem
Ny kampanj som gäller t.o.m. 4 mars.

Amexvärvning och Billhopvärvning genom Businessclass | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

D6A22063-FCC0-4612-B6AA-7D6733F2F60F.png
 
Last edited:

Räven

Medlem
Kan jag bli inbjuden, få mitt kort och sedan bjuda in min fru och sedan har vi korten tills vi kommit upp i eventuell spend inom 3månader och sedan avsluta det och kassera in 30000 eurobonus poäng till vårat pointsharing konto?
 
Kan jag bli inbjuden, få mitt kort och sedan bjuda in min fru och sedan har vi korten tills vi kommit upp i eventuell spend inom 3månader och sedan avsluta det och kassera in 30000 eurobonus poäng till vårat pointsharing konto?

Teoretiskt sätt ja. Bjuder du in respektive så blir det 30k poäng till kontot totalt sett. Ifall det är bra att bara behålla kortet till man fått poängen är en annan sak men vet att många gjort på detta vis. Nu säger du ju även att du ska bli inbjuden och isåfall bör det bli totalt 45k poäng om det nu är Amex premium vi pratar om.
 

Räven

Medlem
Teoretiskt sätt ja. Bjuder du in respektive så blir det 30k poäng till kontot totalt sett. Ifall det är bra att bara behålla kortet till man fått poängen är en annan sak men vet att många gjort på detta vis. Nu säger du ju även att du ska bli inbjuden och isåfall bör det bli totalt 45k poäng om det nu är Amex premium vi pratar om.
Toppen! Kommer du ju bli inbjuden av någon här inne så det borde bli 30k poäng till mig då
 
Toppen! Kommer du ju bli inbjuden av någon här inne så det borde bli 30k poäng till mig då
Menar säkert samma sak men blev inte riktigt klok på vad du egentligen hade för kort då du sa kassera efter 3 månader vilket jag tolkade som att ta bort både ditt och din frus kort. Fall det är så att du idag redan har ett annat Amex eller ifall du inte ville ha nått amex alls. För har du redan annat så är det väl bättre att börja med att bjuda in fru och sedan bjuder hon in dig osv så får ni ännu mera poäng =)

Ifallet med att du inte har något idag så:
Du blir inbjuden --> 15k poäng
Du bjuder in din fru --> du får 15k poäng och fru får 15k poäng
30k till ditt konto, 15k till din fru --> totalt 45k tillsammans med point sharing
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen