Senaste nytt

SAS Mastercard - dubbla poäng 14-16 feb 2020

M.K

Medlem
@Homer Det verkar vara flytande detta. Jag lyckades precis nå 24k cashrelaterat enligt deras definition varav 21,9k räknas som top-up. Inte gått tidigare kampanjer för mig. Kan det ha något med totalspend att göra?
 
Last edited:

mha321

Medlem

Det står inte (längre) något om 24.000 kr


Ja, men i uttagsautomater finns följande uttagsgränser:

  • 10 000 kr / 24 timmar
  • 20 000 kr / fyra dagar


Kan jag ta ut kontanter med mitt kort?
Ah, det förklarar ju ett och annat. Mina revolut-laddningar slutade funka och jag hade beräknat att jag borde havft 19000 i uttag hittills. Sänkte insättningen till 1000kr till och då gick den igenom.

Tack för infon! Räddade några poäng till!
 

Doctor-X

Medlem
Får inte sista GBIT från Curve att fungera på 4600kr - får bara "Preauth on new card wasn't authorized". Väntat >24h nu sedan senast GBIT och ändrat inställningarna på SAS MC för öppna köp online.
Några tips? Skulle behöva få någon SMS för att godkänna GBIT men vet inte riktigt hur jag skall få till detta.
 

zippan

Medlem
Betalade en faktura klockan 0057 i Fredags via Billhop. Har inte fått dubbla poäng för denna. Har fått för andra köp senare samma dag men vid 1300.

Står som 14/2 vid utdrag men 13/2 under Eurobonus.

Bör jag kontakta SEB eller SAS om detta eller sitta lugnt i båten?
 

palmen

Moderator
Försökte boka några resor igår kväll på sas.se. Fungerade inte under hela kvällen. Bra kampanj...
Denna kampanj är inte direkt kopplad till SAS bokningar i övrigt.
Tips till nästa gång är att inte vänta till sista timmarna, alltid risk att något strular och man går miste om något pga det.
Kampanjen är helt förträfflig då man kan dra in riktigt bra med poäng från helgens spendering om man planerar rätt.
 

palmen

Moderator
Betalade en faktura klockan 0057 i Fredags via Billhop. Har inte fått dubbla poäng för denna. Har fått för andra köp senare samma dag men vid 1300.

Står som 14/2 vid utdrag men 13/2 under Eurobonus.

Bör jag kontakta SEB eller SAS om detta eller sitta lugnt i båten?
Kan det vara så att Billhop debiterar i engelsk tid, dvs torsdag 23:57?
Med det sagt har man fortfarande 40 minuter på sig att göra köp på kampanjen om man lycksa göra de i en tidszon som är 12 efter Sverige.
 
Toppen