Senaste nytt

SAS Eurobonus Guld

Delayed

Medlem
Min kompis påstår att man kan få Eurobonus guldkort om man spenderar 225.000 kr på sitt Amex Elite kort
Är man riktigt desperat kan man alltid köpa ett inrikes Travel Pass för ett år som ger guld direkt. Beroende på valda orter hamnar det väl på runt 130 tkr +/- några kronor. :eek: Och då kan man dessutom betala det hur man vill. :rolleyes:
 

Wayne

Medlem
Blivit guldmedlem nu och fått hem bagagetaggar...vad är meningen med att ha dessa egentligen? Tycker det allmänt känns fjantigt att hänga på guldkort på sina väskor för att visa att man är guldmedlem. Vad är själva nyttan med det?
 

Tongen2

Medlem
Blivit guldmedlem nu och fått hem bagagetaggar...vad är meningen med att ha dessa egentligen? Tycker det allmänt känns fjantigt att hänga på guldkort på sina väskor för att visa att man är guldmedlem. Vad är själva nyttan med det?
Vänd på taggen :rolleyes:
Nä men det är väl som vilken bagagetagg som helst bara att den visar din status på SAS istället för "DONT TOUCH MY BAG!"-tagg, typ.
 

Wayne

Medlem
Du är med på att prio-boarding endast funkar om du har taggen tydligt på väskan?
Antar att du skämtar och vill vara rolig...? :) står väl annars på boarding-kortet om man är guld eller flyger business...?
just nu kom jag på en annan sak som nästan är värd att starta en tråd om! Sist jag flög hem från usa med sas business så även fast de tydligt ropar ut vilka som får börja boarda så är det ju som vanligt så att alla 300 pers trycker sig fram och ska boarda....och sas personal gör inget åt det så att man får stå och köa ganska länge. I-landsproblem och inte så farligt egentligen, men tycker de bör kontrollera lite bättre och vara tydligare att om man nu ska ha prio-boarding så ska det följas också, annars är det ju lika bra att ta bort den delen överhuvudtaget.
 
Toppen