Senaste nytt

SAS A350-900 XWB!

Hachans

Medlem
Har en resa till USA snart bokad med annat bolag och efter att jag läste allas rapporter här om SAS A350 så blev jag avis och sur på mig själv att jag inte bokade den istället. Fram tills att jag läste @Najk inlägg i kompensationstråden. Herregud vilken katastrof! SAS misslyckas med servicen ombord på sitt flaggskepp bara 4 dagar efter lanseringen. Aldrig att jag tar omvägar för att åka SAS sålänge som servicen är krokigare än vägen till Söderköping

SAS - Generell kompensationstråd | Sida 20 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Är du förvånad?

Men snart kommer någon och säger att servicen är dålig bara för att personalen inte hittar i de nya skåpen! :)
 

palmen

Moderator
Är du förvånad?

Men snart kommer någon och säger att servicen är dålig bara för att personalen inte hittar i de nya skåpen! :)
Nu blandar du äpplen och päron. Servicen var långsam på första A350 flighten, trolig orsak att crew hittade dåligt i nytt galley samt ny utrustning ombord.
Servicen var dock fenomenal, till skillnad från vad som rapporterats om flighten 4 dagar senare. Är ju tyvärr så det är med SAS, hög högstanivå men avgrundsdjup lägstanivå tyvärr. Att det är pursern dessutom är än mer skrämmande enligt mig.
 

Elberto

Medlem
Har en resa till USA snart bokad med annat bolag och efter att jag läste allas rapporter här om SAS A350 så blev jag avis och sur på mig själv att jag inte bokade den istället. Fram tills att jag läste @Najk inlägg i kompensationstråden. Herregud vilken katastrof! SAS misslyckas med servicen ombord på sitt flaggskepp bara 4 dagar efter lanseringen. Aldrig att jag tar omvägar för att åka SAS sålänge som servicen är krokigare än vägen till Söderköping

SAS - Generell kompensationstråd | Sida 20 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Så konstig hur olika det kan vara med SAS.
Träffade "min" cabin crew igen när jag flög tillbaka från ORD. (Flög ju t/r i helgen)
Blev så trevlig hälsat välkommen och bemött under hela flighten.
Efter vi landade så kom "min" CA till mig tackade för sig och önskade mig allt gott, på tyska dessutom.
Såg att 2 andra pax i bakre Business kabinen tittade över lite förvånat ;)
Sedan fick jag även ett litet present av pursern....

Helt ärligt undrade jag själv ett flertal gånger under helgen om det är verkligen samma bolag som jag bruka flyga med inrikes och inom Norden... :eek:
 
Toppen