Yes. O vid det tillfället fungerade de att prata med MasterCard men det tog ett tag och var nog först efter att många ringt in de löste sig. Tyvärr verkar de ju komma olika besked hela tiden vem av dem som egentligen styr detta så lite svårt att säga precis vem du ska ringa nu av dem.Tillbaka till originalämnet... Jag har inte fått mejl men skulle gärna vara med för dubbla poäng. Har någon varit i samma sits och lyckats prata med SEB eller SAS gällande denna kampanjen?
Tror det kan vara av intresse här, vilken kundtjänst pratar vi, MC eller SAS?Pratade precis med kundtjänst pga att jag inte fått anmälningsmejlet (har alltid fått mejlen vid tidigare kampanjer). Blev nu tillagd manuellt till kampanjen så bara att hoppas att det funkar som det ska
Sant - otydligt av mig. Pratade med kundtjänsten på MC.Tror det kan vara av intresse här, vilken kundtjänst pratar vi, MC eller SAS?
Sant - otydligt av mig. Pratade med kundtjänsten på MC.
De har inte riktig koll själva på vem som gör vad. Pratade med SAS igår som hänvisade till MC och idag när jag pratade med MC så bad de mig ringa SAS.allt var väldigt rörigt som det brukar vara