Senaste nytt

Väntetid för att komma fram till SAS Amex voucher Eurobonusbokning?

Kan ju varit så att den svenska agenten sökte "fel", svårt att veta. Har flera gånger för egen del blivit missuppfattningar från deras sida med hur man vill åka. Det är dock en diskussion för en annan tråd.

Juste, hon kunde se flighterna som jag såg men inga bonusplatser (som jag såg). "De kanske inte har släppts, eller så släpper dom inga alls dessa datum"
 

Matore

Medlem
Du får nog berätta vad det är för resor för att vi ska kunna ge dig något svar.
Kunde du söka fram dessa online på sas söksidor, men Tallinn kunde inte boka dessa?

De söker i samma system och ska se samma sak enligt info från sas presstalesperson, ska inte vara någon skillnad på tillgänglighet säger de (även om det kan vara tveksamt om så faktiskt är fallet).
Presstalesperson? Berätta mer :)
 

Xpressen

Medlem

henke12

Medlem
Jag pratade också med Anastasia igår,

Ringde vid ca 10 svensk tid och väntade 15 minuter, då jag ringer från skype valde jag att bli uppringd.
Blev uppringd typ en halvtimme senare!
 
Nyss, ringde upp två gånger med 5 minuters mellanrum och båda gångerna <3 sekunder från "du står som nummer ett i kön" svarade en mycket trevlig svenska.
Skulle boka två platser i business men hon såg bara en fast jag såg två på SAS hemsida, tackade för mig och lade på.
Bokade mina två platser på delsträckan via hemsidan och ringde upp igen och hon fortsatte med bokningen så den blev komplett.
Plus-Business-Business-Business-Business-Business med Staralliance.
 
Toppen