Senaste nytt

Splash points till SAS Eurobonus?

eliee

Medlem
Noterade i SAS app att jag har fått x antal Splash points som enbart är giltiga ett par dagar - fick dem idag och de är tydligen bara giltiga till 7/2.

Någon som har koll på vad dessa är?
Tack på förhand!
 

BCflyer

Medlem
Noterade i SAS app att jag har fått x antal Splash points som enbart är giltiga ett par dagar - fick dem idag och de är tydligen bara giltiga till 7/2.

Någon som har koll på vad dessa är?
Tack på förhand!
Ja märkligt. En i vår Point Sharing group har fått detta också. Det innebär att om jag bränner alla 700 000 poängen innan den 7/2 så kan vi använda dessa 3000 splash points som ligger längst ner i turordningen.
Men som svar på din fråga så har jag inte koll på vad det är.
 

Isak21

Medlem
Det här är för mig en "spattig" move från SAS, som jag inte känner mig helt bekväm med.
Vad är rationalen?

- 3000 poäng är knappas särskilt värdefulla att göra sig av med i sig själva.
- Varför vill de få medlemmar att sätta sprätt på sina poäng? Finns det något skäl som vi inte känner till som är oroväckande?
- Devalveringar på G etc?

Är det någon som vet något?
 
Det här är för mig en "spattig" move från SAS, som jag inte känner mig helt bekväm med.
Vad är rationalen?

- 3000 poäng är knappas särskilt värdefulla att göra sig av med i sig själva.
- Varför vill de få medlemmar att sätta sprätt på sina poäng? Finns det något skäl som vi inte känner till som är oroväckande?
- Devalveringar på G etc?

Är det någon som vet något?

Jag ska flyga om inte så länge .. så använde de 3000 till att bjuda på en PLUS upgrade , alltså en del av det...
 
Toppen