Senaste nytt

Problem med att köpa extra poäng

F-28

Medlem
Jag saknar drygt 1000 poäng för att boka en trevlig 2-4-1 resa. Går in för att köpa mig dessa poäng och möts av informationen: Please Note: It is currently not possible to buy Extra points.
Någon som vet när detta kommer igång igen? Alternativt om man kan ringa SAS och köpa poäng via telefon?
 
Last edited:
D

Deleted member 30163

Guest
det finns massor av trådar i ämnet, ett tips är att söka innan man skapar en ny tråd.
 

samet

Medlem
det finns massor av trådar i ämnet, ett tips är att söka innan man skapar en ny tråd.

Det där var inte vad OP frågade efter, tyvärr

Varför fortsatte du inte med ditt eget forum istället för att vara låtsasmoderator här?

Dina inlägg är ju varken hjälpande eller lösningsorienterande.

BC innehåller så mycket kunskap och information, om den bara kunde förmedlas på hjälpsamma och uppmuntrande sätt...
 

Alf

Medlem
Nu är vi helt OT men jag tycker att ibland måste man få säga ifrån. Jag håller helt med @samet om synpunkterna. Jag har själv varit medlem sedan 2012 och har alltid tyckt att det varit ett trevligt forum. Men den senaste tiden har tonen blivit lite hårdare och en massa i mitt tycke onödiga kommentarer skrivs utan att tillföra något. Ett exempel på detta är diskussionerna om SAS A350 och en massa andra inlägg.

När man som ny medlem från början av jan-2020 redan har hunnit skriva 221 inlägg, då kan man fråga sej vilken kvalitet dessa inlägg har. Att dessutom börja gå in och mästra andra nya medlemmar är lite väl magstarkt. Det är verkligen inget som höjer nivån på forumet utan tvärtom.

Jag är medveten om att detta är ett personligt påhopp men jag får ta denna risk att bli satt på karantän i källaren någon månad, hellre än att tiga med åsikterna. Jag är inte ensam om dessa åsikter.
 

Senator

Moderator
Hörni! Ute på tur med familjen. Vi får städa lite senare.

Det är rätt enkelt:
1. Om en tråd startas och det redan finns så anmäl inlägget med hänvisning till tråden som redan finns.

2. Om det kliar så i fingrarna att man ”måste” skriva något som ordningsmänniska så varför inte med lite vänlighet och kanske: ”här är en tråd med samma fråga, kanske du hittar ett svar här” och länka.

Det är väl nog att vi 3 som modererar får äta lite grus ibland Vi behöver inga i smyg.

Mvh
Moderator
 

Canadien

Medlem
Toppen