Senaste nytt

Hur mycket mat & dryck ingår i SAS Plus egentligen

Gnopps

Medlem
Jag flög nyligen FAO-CPH (4h) och hade beställt en G&T i början av flyget och en öl under flyget (samt vatten och en alkoholfri öl), ingen alkohol konsumerat innan flyget. En timme innan landning bad jag om ytterligare en G&T men fick höra att de var slut. Bad då om en öl till men fick istället höra att ingen mer alkohol. Bad om bubbelvatten men ramlösan tydligen slut. Tror dock inte de slutade servera bara mig utan hela kabinen.
 

Tonton

Medlem
Kamrater, "ordningen" är återställd.. snacksbaren ingick INTE för oss i plus på dagens flight. Jag och frugan smög bak för att testa efterkrigstidens dyraste popcorn men det var bosse tvärnit!
Vad vore sas utan denna ständiga tombola?:rolleyes:

Nämnde ni, alternativt visade ni, crew att ni satt i Plus?
 

Canadien

Medlem
Kamrater, "ordningen" är återställd.. snacksbaren ingick INTE för oss i plus på dagens flight. Jag och frugan smög bak för att testa efterkrigstidens dyraste popcorn men det var bosse tvärnit!
Vad vore sas utan denna ständiga tombola?:rolleyes:

Haha, vem är förvånad. Jag tror inte vi ska gå så mycket på hur det var på premiärflygningen när det gäller hur det blir normalt. Serveringen kommer inte ta 4h framöver utan mer 3.5h, likaså är snacksgate inte över, och personalen kommer snart bli lika likgiltig som vanligt och hänga bak i sina vilrum.
 
Toppen