Senaste nytt

ASIANA kör en Malaysian och döper om First Class

squeezen

Medlem
Någon som lyckats boka business suite som award sedan de gjorde om? Dvs bokat business och kunnat seata sig i gamla F kabinen?
 

richard87

Medlem
Måste lämna lite info om produkten nu när jag testat.

Efter sedvanlig servering av businessmiddag så försvinner flygvärdinnorna ganska snabbt till övre kabinen. Inte mig emot som var ensam på tolv(?) förstaklass-stolar. Givetvis levererades skumpa när så önskades genom att plinga på dem men annars höll de sig borta. Kändes stundtals som man var den enda personen på planet. En av de häftigaste flygningar jag gjort.

Tog koreansk mat, helt okej
Pyjamas erbjuds inte längre sedan de gjort slut på alla som blev över från förstaklassdagarna.
Tyvärr ingen arrival access till First-loungen i Seoul.

Betyg mjuk produkt 3/5 bibimbaps
Betyg hård produkt (till business-kostnad) 5/5 bibimbaps
 
Någon som lyckats boka business suite som award sedan de gjorde om? Dvs bokat business och kunnat seata sig i gamla F kabinen?
Försökte välja dom sätena men dom är blockerade.
Ringde Asiana och fick till svar att det var för "andra" business class, så kunde inte bli seata där eller välja.
Återstår att se om det går vid öppning av flyget.
 

Johans00

Medlem
Någon som lyckats boka business suite som award sedan de gjorde om? Dvs bokat business och kunnat seata sig i gamla F kabinen?

Försökte välja dom sätena men dom är blockerade.
Ringde Asiana och fick till svar att det var för "andra" business class, så kunde inte bli seata där eller välja.
Återstår att se om det går vid öppning av flyget.
Jag hade en Award i december ICN-NRT och frågade vid incheckningen om jag kunde välja en svit, fick till svar att man behövde ha bokat ''Business Suite'' för att kunna ta dessa vilket mig veterligen ej går att boka som award.
 
Jag hade en Award i december ICN-NRT och frågade vid incheckningen om jag kunde välja en svit, fick till svar att man behövde ha bokat ''Business Suite'' för att kunna ta dessa vilket mig veterligen ej går att boka som award.
Har inte business suite fortfarande O som code?

Jag har för mig att jag satt och diskutera detta med en Tallinn agent för ett tag sedan.

Alltså ska du ha business suite är de O som gäller.
 

fcx

Medlem
Har inte business suite fortfarande O som code?

Jag har för mig att jag satt och diskutera detta med en Tallinn agent för ett tag sedan.

Alltså ska du ha business suite är de O som gäller.

Släpper de O-klass på några flighter? En snabb koll visade på noll i flera månader.
 
Toppen