Senaste nytt

Intresse av reserapport?

Vill du ha en reserapport på ANA First nya Kabinen?


  • Total voters
    96
  • Poll closed .

Jeff

Medlem
I augusti förra året skrev jag en rapport där ANA First i nya kabinen var en del av resan.
[Semi-live] 4 dagar i First

Men jag skulle helt klart vilja se fler rapporter, så kör på om du känner för det! Det är alltid kul med lite olika perspektiv och upplevelsen kan ju skilja sig från person till person och från flight till flight.
 

Thornado

Medlem
Gillar iden och något jag enkelt skulle göra.
Dock är problemet att få till den på planet.
Men jag acepterar utmaningen!

Jag ska på LHR-HND äta en semla!

Ja, det besvärliga är väl grädden... Du får hälla över 100ml i nån annan flaska (du får gömma den längst bak i kylen i loungen på LHR så att den håller sig kall tills du ska kliva ombord på planet till Tokyo) och sen ha med dig en liten shaker eller nåt sånt som du kan använda för att vispa den ombord.
Är det förresten nån som har koll på om gräddvispande påverkas av lägre lufttryck...? o_O
 

Rebel

Medlem
Ja, det besvärliga är väl grädden... Du får hälla över 100ml i nån annan flaska (du får gömma den längst bak i kylen i loungen på LHR så att den håller sig kall tills du ska kliva ombord på planet till Tokyo) och sen ha med dig en liten shaker eller nåt sånt som du kan använda för att vispa den ombord.
Är det förresten nån som har koll på om gräddvispande påverkas av lägre lufttryck...? o_O

Ha i lite citron i grädden så löser det sig:p
 
Toppen