Senaste nytt

Sas plusgrade - kan inte buda med poäng

brunte

Medlem
Försöker buda på en uppgradering för en Europaresa med poäng men jag får bara alternativet pengar hur jag än bär mig åt. I webbläsare på datorn får jag inte ens upp en knapp för att byta till poäng och i mobilappen står det att jag inte har några poäng när jag försöker byta. Nån som råkat ut för detta? Blir trött av tanken på att försöka få ut något av supporten innan det är för sent...
 

Canadien

Medlem
Försöker buda på en uppgradering för en Europaresa med poäng men jag får bara alternativet pengar hur jag än bär mig åt. I webbläsare på datorn får jag inte ens upp en knapp för att byta till poäng och i mobilappen står det att jag inte har några poäng när jag försöker byta. Nån som råkat ut för detta? Blir trött av tanken på att försöka få ut något av supporten innan det är för sent...

SAS har problem med eurobonussystemet sedan ett dygn tillbaka.
 

Canadien

Medlem
Eurobonus-systemet verkar åter uppe igen.

Nja, får detta nät jag bokar en Award...

SmartSelect_20200122-115822_Firefox.jpg


Tidigare har det alltid dragits direkt.
 

eliee

Medlem
Antingen har de ändrat något i hanteringen eller så har de halv-fixat problemet så att man åtminstone kommer åt och kan läsa av sin egen status; fick tidigare felmeddelande vid inloggning om att eurobonus inte kunde läsas in men vid tidpunkten för min tidigare post så kunde data återigen läsas in.

Så vi kan väl enas om att det är SAS-uppe?
 

Canadien

Medlem
Så här ser det ut i appen, på vanliga hemsidan kan jag inte ens byta till poäng.
Ja, Eurobonussystemet är ännu inte helt funktionellt. Tar mycket längre tid att t ex i Mastercard-appen få upp sin Eurobonusstatus, så det kan tänkas att Plusgrade timar ut när den kopplar upp sig mot EB.
 
Toppen