Senaste nytt

Inofficiell Businessclass.se träff Hong Kong 28 nov 2020

Tonton

Medlem
Vi låter traditionen rulla på! Fjärde året på raken vi ses i Hong Kong i månadsskiftet november/december I år blir det första advent-helgen som gäller, igen.

Tidigare års resor kan du läsa om här:
2016: Inofficiell BC träff 1-4 december i Hongkong. | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
2017: Inofficiell BC träff 30 nov-3 december 2017 i Hongkong. | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
2018: Inofficiell BC träff Hong Kong 8e dec 2018 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
2019: Inofficiell BC träff Hong Kong 30e nov 2019 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Konceptet?
Samma som alltid - Res hur du vill, bo hur du vill, men se till att mötas upp runt 15-tiden för att ta en öl eller två och helt enkelt ha trevligt med varandra! De flesta av oss brukar därefter gå vidare till gemensam middag.

Ofta planerar vi roliga grejer omkring detta också - allt från gemensamma lätta vandringar längs kullarna i Hong Kong till att testa den lokala matkulturen.

Utgångspunkten är dock följande:

Datum: Lördag 28 november 2020
Destination: Hong Kong
Plats: Möts upp ca 15:00 på The Beer Bay vid Pier 3 på Hong Kong Island (Google Maps)

Kommer:
Tonton

Kanske:
Johans00
 
Last edited:

Tonton

Medlem
Jag är just nu preliminärt bokad ut 25 november och hem 14 december - allting med SAS. Får se vad min slutgiltiga plan är - men i Hong Kong kommer jag vara under ovan nämnd helg iaf :)
 
D

Deleted member 30163

Guest
Ska absolut försöka komma, det blev ingen HK resa under 2019 så har lite att ta igen :)
 
Toppen