Senaste nytt

Radissons nyårskampanj 2020 tjäna upp till 150 000 poäng

Olle K

Medlem
Alla berättigande vistelser tar dig närmare ännu fler bonuspoäng.
Låt dina resor ta dig längre under 2020 - tjäna upp till 150 000 bonuspoäng på alla privata vistelser som slutförs t.o.m. den 31 mars 2020, inklusive vistelser med inlösen av bonusnatt och poäng + pengar.

Man måste registrera sig på https://www.radissonhotels.com/sv-se/priser/erbjudanden/nyar. När jag försökte registrera kom en felsida upp, så jag visse inte om jag registrerats. Testade igen att klicka på registrera, då stod det att jag redan var registrerad för erbjudandet. Vid tidigare liknande kampanjer har ju antalet nätter räknats, men nu är det alltså vistelser som räknas.

Berättigade medlemmar tjänar bonuspoäng baserat på antalet berättigande vistelser som slutförs på medverkande hotell under kampanjperioden. Dessa kan dock inte överstiga sammanlagt 150 000 bonuspoäng (”kampanjbonus”). Bonuspoäng kommer att sättas in på medlemmens konto under hela kampanjperioden när standardpoängen sätts in, vanligtvis inom 5-10 arbetsdagar efter att den berättigande vistelsen har slutförts.

Man måste slutföra alla berättigande vistelser under perioden 15 januari till 31 mars 2020. En ”berättigande vistelse” avser en eller flera sammanhängande berättigande nätter på samma medverkande hotell, oavsett hur många gånger gästen checkar in och ut under vistelsen.

• Slutför två vistelser och tjäna 5 000 bonuspoäng när den andra berättigande vistelsen har slutförts.
• Slutför tre vistelser och tjäna ytterligare 10 000 bonuspoäng (sammanlagt 15 000 bonuspoäng) när den tredje berättigande vistelsen har slutförts.
• Slutför fem vistelser och tjäna ytterligare 15 000 bonuspoäng (sammanlagt 30 000 bonuspoäng) när den femte berättigande vistelsen har slutförts.
• Slutför tio vistelser och tjäna ytterligare 45 000 bonuspoäng (sammanlagt 75 000 bonuspoäng) när den tionde berättigande vistelsen har slutförts.
• Slutför 15 vistelser och tjäna ytterligare 75 000 bonuspoäng (sammanlagt 150 000 bonuspoäng) när den 15:e berättigande vistelsen har slutförts.
 

Berglund

Medlem
Mycket bra, tack för denna! Har en pågående Radissonvistelse just nu, så denna kom väldigt lagom innan det är dags att checka ut. Ibland har man tur!
 

jerixon

Medlem
Sådär ja =) Likt @Berglund checkade jag in idag och har en hel drös vistelser i Q1 lagda på Radisson.
Kan med lite planering nog komma upp i de 15 som Behövs för 150K poäng .....

Efter de senaste helt kassa kampanjerna så är ju det här något som faktiskt kan generera en stadig bas till nästa års semester =)
 

mha321

Medlem
Och dessutom godkänner de stays för points. Det kan ju vara intressant om man ligger nära en gräns när perioden drar mot slut... Om man hittar en billig award dvs.
 

jonten

Medlem
Nu var detta färdigt och poängen rasade in på kontot, även skönt att bara ha 10 stays kvar för Platinum.
 
Toppen