Senaste nytt

Väntetid för att komma fram till SAS Amex voucher Eurobonusbokning?

palmen

Moderator
Någon som har en idé om hur lång väntetiden är nu ungefär?
Verkar vara ny pausmusik samt att jag inte fick någon info om hur lång kötiden är just nu (även om den inte gick att lita på).
 

daviiidh

Ny medlem
Någon som har en idé om hur lång väntetiden är nu ungefär?
Verkar vara ny pausmusik samt att jag inte fick någon info om hur lång kötiden är just nu (även om den inte gick att lita på).
Ringde precis och de var drygt 1h 40min samt att jag fick prata med en svensk person, de hjälpte tydligen till då det va mycket nu.
 

danielhog

Medlem
Hm, tror ni det är mycket pga jul/nyårs resor för kommande eller är det ont om personal i Tallin?

Hur har det sett ut tidigare år den här tiden på året?
 

Samosaguas

Medlem
Jag ringde i fredags exakt när de öppnade klockan 9:00 och då var väntetiden bara 10 minuter (är EBG). Var dock tvungen att ringa tillbaka en stund senare eftersom ändringen i en bokning jag gjort blev fel och då var väntetiden cirka 45 minuter.

Edit: Fick vid både tillfällena prata med svensk personal som sa sig hjälpa till eftersom det var extra mycket nu.
 

palmen

Moderator
Hm, tror ni det är mycket pga jul/nyårs resor för kommande eller är det ont om personal i Tallin?

Hur har det sett ut tidigare år den här tiden på året?
Ryktas om att de norska vouchers som finsn går ut den 15e januari istället för vid nyår så det skulle kunna förklara ökad belastning.
Det brukar annars inte vara högre tryck just nu för att folk ska boka julresor.
Jag gissar på att fler och fler lärt sig hur man bokar detta också vilket leder till ökade väntetider generellt, men förhoppningsvis är detta toppen vi ser och att det blir kortare tider framöver.
 

palmen

Moderator
Jag fick 1h25 minuter väntetid med callback funktionen nu (slog in 46 som country code utan 00 innan).
Samtalet hanterades av en svensk agent och hamnade inte i Tallinn.
 

majoren

Medlem
Har tagit kontakt med Tallin några gånger efter nyår, väntetid ca 40 minuter, trots att de uppgivit väntetider på cirka 10-15 minuter.. Härom dagen fick jag dock efter ca 15 minuter i kö tala med svensk agent - i Örnsköldsvik.
 
Toppen