Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Gargamel

Medlem
Sitter just nu i kön till Tallinn, 50 min :(, för att kolla tillgängligheten Amsterdam - Singapore. Är det nån som har varit i kontakt med dem sedan nyår och har hört något om tillgänglighet? (Ute efter sen oktober till tidig november)
 

Abbs

Medlem
Sitter just nu i kön till Tallinn, 50 min :(, för att kolla tillgängligheten Amsterdam - Singapore. Är det nån som har varit i kontakt med dem sedan nyår och har hört något om tillgänglighet? (Ute efter sen oktober till tidig november)
Hej, jag pratade igår. Följande tillgänglighet fanns då för två personer:
AMS-SIN: 2,4,6 November
SIN-FRA: 11,13,16,18 November

:)
 

palmen

Moderator
Sitter just nu i kön till Tallinn, 50 min :(, för att kolla tillgängligheten Amsterdam - Singapore. Är det nån som har varit i kontakt med dem sedan nyår och har hört något om tillgänglighet? (Ute efter sen oktober till tidig november)
Om vi gissar på att Singapore släpper 2 platser per flight borde det gå att söka på samma sätt som man gjorde från Köpenhamn med hjälp av Matrix.
Vill du ha 2 platser, sök då för 4 platser.
Vill du ha 1 plats, sök efter 3 platser.
Så i teorin finns det 2 platser som award på de datum som har ett pris i andra skärmdumpen.
upload_2020-1-7_10-46-55.png
upload_2020-1-7_10-47-12.png
 

Gargamel

Medlem
Om vi gissar på att Singapore släpper 2 platser per flight borde det gå att söka på samma sätt som man gjorde från Köpenhamn med hjälp av Matrix.
Vill du ha 2 platser, sök då för 4 platser.
Vill du ha 1 plats, sök efter 3 platser.
Så i teorin finns det 2 platser som award på de datum som har ett pris i andra skärmdumpen.
Visa bifogad bild 103217 Visa bifogad bild 103218
Ser lovande ut, väntar ännu på att bli uppringd. Ser att jag skrev tidig november men skulle vara tidig december så ännu bättre då :)
 
Någon som hittar några vettiga Award connections från Stockholm? Hittar bara med SAS som landar ca 30 min innan avgång med SQ.. bokar man samma flyg fast dagen innan överskrider man 24h stopover.. :/ Någon som kan peka mig i rätt riktning?
 

palmen

Moderator
Någon som hittar några vettiga Award connections från Stockholm? Hittar bara med SAS som landar ca 30 min innan avgång med SQ.. bokar man samma flyg fast dagen innan överskrider man 24h stopover.. :/ Någon som kan peka mig i rätt riktning?
Boka den senare flighten dagen innan? Eller via någonstans i Europa dagen innan?
upload_2020-1-7_12-45-23.png


9:45 är tidigast du kan komma fram om du flyger via Köpenhamn (random datum)
upload_2020-1-7_12-46-38.png


MCT verkar vara 55 minuter så du måste åka ner dagen innan för att kunna ta Singaporeflighten från Amsterdam.
 
Toppen