Senaste nytt

Radisson Rewards enhancements

Jonas F

Medlem
Jag fick ett mail igår med min gåva. Det var 5000 poäng men kräver att jag bor en natt för att de ska krediteras. Är det någon annan som fått poängen med kravet på att bo en natt? Det måste vara en ny bokning och inom 2 månader. Jag får se om jag hinner klämma in någon ny bokning under den här tiden. Jag har några befintliga men det gäller tydligen inte dem.

Radisson Rewards Platinum är jag om det kan tänkas påverka.
 

TP12

Medlem
Jag fick ett mail igår med min gåva. Det var 5000 poäng men kräver att jag bor en natt för att de ska krediteras. Är det någon annan som fått poängen med kravet på att bo en natt? Det måste vara en ny bokning och inom 2 månader. Jag får se om jag hinner klämma in någon ny bokning under den här tiden. Jag har några befintliga men det gäller tydligen inte dem.

Radisson Rewards Platinum är jag om det kan tänkas påverka.

Har fått både och, den du fick ovan fick jag igår för att fira att jag varit medlem i två år.
 

erc

Medlem
Fortfarande inte fått något mail. Fick dock ett meddelande om januarirea. Men bara i meddelandetjänsten i gamla appen. I nya är det tomt. Det är inte superimponerande.
 

Berglund

Medlem
Fortfarande inte fått något mail. Fick dock ett meddelande om januarirea. Men bara i meddelandetjänsten i gamla appen. I nya är det tomt. Det är inte superimponerande.
Samma för mig. Jag får inte ens upp mina existerande, kommande bokningar i den nya appen. Inte heller några föregående vistelser syns där. Inte alls imponerad!
 

Jonas F

Medlem
Samma för mig. Jag får inte ens upp mina existerande, kommande bokningar i den nya appen. Inte heller några föregående vistelser syns där. Inte alls imponerad!
Jag har sparat den gamla appen bara för det här för där har hittills alla mina bokningar dykt upp i alla fall. Varken på hemsidan eller i nya appen finns alla med dock. Väldigt opraktiskt...
 
Jag är guld - fick ett mail men inga poäng. Det jag fick syftar på enhancements men inga detaljer:

YOUR MEMBERSHIP MATTERS, EVERYDAY OF THE YEAR
We appreciate you being a loyal member of Radisson Rewards and are excited to welcome you in 2020! All year long, we’ll be introducing you to new, rewarding experiences, including:

• More Redemption Opportunities


• New and Renovated Properties


• Program Enhancements

Can't wait to learn more? RadissonHotels.com/rewards is the place for you. Login for program updates, to book, and to feel the value of your member benefits and redemption opportunities.

We’re so glad you’re a member. Thank you for your loyalty.
 
Toppen