Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Berglund

Medlem
Det stod att de 10 000 Cooppoängen för SASJUL koden kommer när den kampanjen avslutats. Därefter har det ju varit väldigt få arbetsdagar. Jag tror kampanjpoängen kommer i nästa vecka.
 

banditan

Medlem
Någon som fått poäng ännu?

Någon som fått sina 10 000 för kampanjen?


Inga poäng för mig än, antar ni också saknar era?

Nope inga poäng här heller.
Jag kontaktade Coop och deras kundtjänst förra veckan. Har vid det här laget skickats vidare till mer seniora handläggare, de har bett om mitt EB-nummer och ska återkomma.
Inget ifrågasättande från deras sida om jag anmält mig korrekt eller så, utan baserat på kommunikationen hittills verkar de faktiskt genuint förbryllade över vad som gått snett.
 
Nope inga poäng här heller.
Jag kontaktade Coop och deras kundtjänst förra veckan. Har vid det här laget skickats vidare till mer seniora handläggare, de har bett om mitt EB-nummer och ska återkomma.
Inget ifrågasättande från deras sida om jag anmält mig korrekt eller så, utan baserat på kommunikationen hittills verkar de faktiskt genuint förbryllade över vad som gått snett.
Jag är förbryllad över att dom är förbryllade. Jag tror det är skådespel från deras sida. Alla coop kampanjer tar 10-100 veckor (typ) :)
 
Toppen