Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Buffon

Medlem
Kan någon här förklara för mig hur min voucher som triggades 15 december 2019 kan vara giltig till 15 december 2021?
Det ska väl vara innevarande år plus hela kommandet året?
 

ToBr

Medlem
"SYSTEM ERROR
We are facing technical clinch at the moment. Please try to book your flight(s) again, if problem persist contact SAS sales and service for help."

Detta är i steget efter sätesbokning (spelar ingen roll om jag väljer alt skippar) och tror det är 'Payment | SAS' steget i webbläsaren.

Försökt boka en direktflight 2-4-1 ARN - ORD 25-28 April i Business men får konstant ovan felmeddelande, någon som haft liknande sedan runt nyår?

SAS Webb-chat ser inget.
SAS telefonchatt ser inget, och hänvisar till 018 480 91 67 med 2 timmars kö och där jag blir debiterad för manuell hantering tror jag?
 

danielhog

Medlem
Är det någon som använt callback funktionen med framgång? Jag har testat fyra gånger utan att de ringt tillbaka. Bra funktion men väldigt frustrerande när det inte fungerar.
 

Abbs

Medlem
Är det någon som använt callback funktionen med framgång? Jag har testat fyra gånger utan att de ringt tillbaka. Bra funktion men väldigt frustrerande när det inte fungerar.
Fungerade utmärkt idag. Ringde strax efter 9 och fick knappa in numret. Blev uppringd strax efter 12, vilket jag tror är för att de kanske öppnade vid 12 idag?
 
Är det någon som använt callback funktionen med framgång? Jag har testat fyra gånger utan att de ringt tillbaka. Bra funktion men väldigt frustrerande när det inte fungerar.
50-50 på den ungefär. Antingen funkat bra eller så ringde den tillbaka men gick inte att trycka för att komma vidare till själva samtalet. Eftersom den även ringde tillbaka väldigt fort vid de tillfällena så hade den nog ballat ur helt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen