Senaste nytt

Radisson Rewards enhancements

erc

Medlem
Snubblade över följande på Radisson Rewards facebooksida.

”Hey member, we're so grateful for you! To show our appreciation, we'll be introducing enhancements to Radisson Rewards in 2020.”

Enhancements betyder ju sällan positiva saker. Någon som känner sig manad till att spekulera?
 

mha321

Medlem
De är ju ett lite mitt emellan program just nu. Frågan är om de tänker ta klivet upp mot de stora (och införa tex garanterad late check out) eller om de tänker gå neråt istället.

Eller så är det som så många andra ett antiklimax och handlar bara om att de fixat någon extern partner där man kan tjäna ett par poäng då och då, och blir helt orelaterat till hotel stays. Det känns mest sannolikt.
 

pswe

Medlem
Snubblade över följande på Radisson Rewards facebooksida.

”Hey member, we're so grateful for you! To show our appreciation, we'll be introducing enhancements to Radisson Rewards in 2020.”

Enhancements betyder ju sällan positiva saker. Någon som känner sig manad till att spekulera?

om jag får hoppas så inför de ett lifetime status system som även beaktar retroaktivt :)
 

Berglund

Medlem
Lifetime status hade varit på tiden! Det är nog det enda som möjligtvis skulle kunna motivera mig att fortsätta lägga nätter på Radisson. I övrigt är vi nog ”färdiga med varandra”.
 

mha321

Medlem
om jag får hoppas så inför de ett lifetime status system som även beaktar retroaktivt :)
Det vore ju trevligt. Känns ganska osannolikt, men vore trevligt :)

Lifetime status hade varit på tiden! Det är nog det enda som möjligtvis skulle kunna motivera mig att fortsätta lägga nätter på Radisson. I övrigt är vi nog ”färdiga med varandra”.
För blig blir det nog dock tvärt om -- inte längre styra ett par stays dit bara för att förnya statusen :)
 

FF#1

Medlem
Vi får se hur det blir, sen 2-4-1 och 4-4-2 försvann, samt att de har blivit snåla på uppgraderingar och ingen frukost på en av mina favoriter så har jag justerat ner antal nätter hos dem. Nu när aktie guldet försvinner så blir det nog ännu mindre oavsett vad de nu hittar på för enhancements....
 

Svante

Medlem
Någon som vet om det fortfarande går att "förlänga" tiden för sina poäng genom att boka en bonusnatt och sedan avboka den direkt?
 

TP12

Medlem
Fick 2 500 poäng genom ett klicka på en länk :)

Thank you for being a loyal member of Radisson Rewards! In appreciation for a successful 2019, we're gifting you 2,500 bonus points.

To claim your points, click on “GET MY GIFT” by January 31, 2020, to receive the points. No strings attached! The points will be deposited into your account by March 15, 2020.

Now get excited for 2020! We’ll be introducing you to new, rewarding experiences all year long, including:
• More Redemption Opportunities
• New and Renovated Properties
• Program Enhancements
 
Toppen