Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.

squeezen

Medlem
Nån som har koll på öppettider hos tallin resp Sverige, idag och imorgon nyårsafton? Har de ens öppet. Är det föresten möjligt att lägga till ett sista ben på en awardresa, men då som en revenue biljett, då det inte finns någon award tillgänglighet?
Idag vanliga öppettider. imorgon till 15 från vad jag förstår.

Mig veterligen kan man inte boka en revenue och award i samma bokn nummer.
 

Rodnt

Medlem
Nice :) vilka datum boka du? Hur långt fram i december på first såg dom ?
Ska boka en över jul/nyår i business / förhoppningsvis i first.

Bokade första veckan i November, men sitter i kö nu för att antagligen avboka den. Vi kom fram till att vi varken gillade dit- eller hemresan :)
Jag vet inte hur långt fram de såg. Hon sa bara att hon inte såg något på någon sträcka förutom SIN-FRA under Okt-Dec.

Lång kö utan call back idag förresten, dom sa 9 minuter när jag ringde men har suttit i 26 minuter nu...
 

joa

Medlem
Nån som vet om Tallin har öppet imorgon på nyårsafton. Jag tolkar det som det. Hinner inte ringa idag och jag har en voucher som jag behöver ringa för att få hjälp med innan årsskiftet.
 

squeezen

Medlem
Nån som vet om Tallin har öppet imorgon på nyårsafton. Jag tolkar det som det. Hinner inte ringa idag och jag har en voucher som jag behöver ringa för att få hjälp med innan årsskiftet.
Se inlägg två steg upp ;)
Ska vara öppet 9-15 imorgon. Men konstigare saker har ju hänt än att kundservice sagt fel... jag frågade dock igår specifikt om dessa dagar.
 

Diana

Medlem
Kö i 2,5 timme och inga first class fanns på mina önskade datum. Men lyckades byta plats på mina voucher i två bokningar. Den ena går ut i år, men större chans att få first class på den rutten.

Bättre lycka nästa gång :)
 
Du är extremt sent ute med detta och 210k poäng räcker enbart till att flyga med SAS om du ska åka 4 personer på 2 vouchers.
De få platserna som SAS eventueltl släppt över sportlov/påsklov försvann troligtvis för över ett halvår sedan och sannolikheten att det dyker upp nya awardplatser är extremt små.

Om du vill åka till Asien med hela familjen så går det på 330k poäng, till Nordamerika så blir det 260k poäng för alla 4 om ni ska åka med Star Alliance, det är troligtvis enda möjligheten ni har om ni vill komma iväg på sport/påsklov 2020 på poängbiljetter med eurobonus.

För att snabbt se vad som finns tillgängligt med SAS kan du titta på följande sida
SAS business award availability - Travel hacks

Tack! Vilken grym sajt du länkade till - gör sökningen så mycket lättare!
 

palmen

Moderator
Tack! Vilken grym sajt du länkade till - gör sökningen så mycket lättare!
Det finns en lång tråd här på forumet som diskuterar denna sida som utvecklas av en på forumet.
Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Det var lite låg stämning när den "försvann" under en vecka nu i december men är åter uppe och snurrar. Enligt mig det i särklass bästa verktyget för oss som vill boka sas awards.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen