Senaste nytt

jerixon

Medlem
Han älskar dem och speciellt the backpack.
Han hade dem även när vi var i Colombia och Syd Amerika innan jul =)
Jag har min första resa med CarryAll 65L imorrn då frugan ska med och behöver checkat, kan även jag återkomma efter det. Jag är extremt väsknörd :D

@Tonton när du har tid får du gärna recensera väskorna, i allafall the backpack. Hittade den till ett bra pris och ska kanske slå till.
 

Sebbeh

Medlem
Schysst båda två. Jag är sugen på en backpack och eventuellt big bastard. Har man kids behöver man baggage plus att vi åker rätt ofta till fjällen.
 

Flying Finn

Medlem
Ville läsa hela tråden i all lugn och ro, så det tog ett tag innan även jag hade tid med att läsa hela reportaget. Ett tack till skribenten!

En fråga har jag om ditt bagage: hur kom du undan med två väskor i ekonomiklassen? Checkade du in den andra väskan?

Tacka vet jag SAS ungdomsbiljetter samt att jag fortfarande är så ung!

Där ser ni! Dagens ungdom... *fnys* Allt ska det vara. Flera flyg i första klass och rus från champagne... :rolleyes: Ramlösa ska det vara för sådana mjäkiga ungar och inget annat bubbel. ;)

Men allvarligt talat: det var riktigt trevligt att se dina bilder speciellt från Centralasien. :) En klurig rutt du valde med alla *A-belöningsbiljetterna! Är inte insatt i systemet med dom, även om jag har ett SAS Eurobonus -kort som dammsamlare.

Jag tror @Senator har rätt med sin iaktagelse. Kanske den mäst omtyckta reserapporten på hela BC.se? Som tråd tror jag någon av @Dr. Miles alla skriverier kan ha varit mera populär i mån av tummar inlägget har fått. Mina egna resereportage har varit långt från så populära som den här. :) Jag tror Tonton har kunnskapen att vara tillräckligt koncis och komma med sådant som uppmuntrar läsarna, t.ex. några bärs på ett ölhak i Almaty.

Väntar med intresse vad Tonton-san kommer med till nästa!
 
Toppen