Senaste nytt

Boka Star Alliance-awards online med Eurobonus

Axxo

Medlem
Jag har en resa bokad med star allaince nu i sommar men ska ändra till ny datum i jul nästa år.
Bästa sättet är väl att avboka (gratis) och sedan boka en ny? än att ändra datum?
 

Axxo

Medlem
Dum fråga kanske, men jag har bokat så jag och min dam åker till Bali i oktober. Jag ska nu boka om resan så att vi reser runt jul istället.
Än så länge har dom inte släppt hem biljetter och jag vill gärna boka dit resan redan nu. Räknas detta verkligen som ändring ? eller måste jag avboka och boka en ny resa.
 

Villiamm

Medlem
Hah ja då var det definitivt inte otydligt och dåligt formulerat :)

Sedan kanske de kan argumentera för att det är nästa vecka som är sista veckan i december....
Hah ja då var det definitivt inte otydligt och dåligt formulerat :)

Sedan kanske de kan argumentera för att det är nästa vecka som är sista veckan i december....

Fick ni någon klarhet i detta? Utresan jag ska omboka har första leg 06.40 den 30 december så om de inte har öppet under helgen som utlovat blir jag tvungen att avboka hela resan istället, förlorar 900 kr och riskerar hemresan som vi skulle behålla försvinner...

Biljetterna jag ville omboka till var för övrigt med Lufthansa men jag får leta vidare efter andra biljetter som SAS har tillgång till om jag tolkar svaren i tråden rätt.
 
Dum fråga kanske, men jag har bokat så jag och min dam åker till Bali i oktober. Jag ska nu boka om resan så att vi reser runt jul istället.
Än så länge har dom inte släppt hem biljetter och jag vill gärna boka dit resan redan nu. Räknas detta verkligen som ändring ? eller måste jag avboka och boka en ny resa.
Det ska funka att ändra den, inte sett "begränsningar" på ändringar men man vet ju aldrig vad de hittar på. Har ändrat en resa från Costa Rica till Filippinerna o där var ju inget av ordinarie resa kvar o de funkade bra som en ändring.
 
Toppen