Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

palmen

Moderator
Pratade precis med Tallin (Kristina) och enligt henne släpps numera platser i F med SQ endast nära inpå. Hon pratade om dagar upp till någon vecka. Och att det i princip alltid bara är en plats.

Jag ville ha två platser ngn gång i Okt/Nov men det var tvärkört. Bad henne titta i närtid också men hon hittade bara singelplatser från FRA och LHR.

Då finns det alltså inte längre något flygbolag man kan boka två platser i first med lite längre framförhållning :/
Jag skulle inte ta detta som "sanning" om det inte rapporteras från flera. Mycket verkar ändras just nu så vi ska inte dra förhastade slutsatser utifrån vad en person på kundtjänst säger.
 

Rodnt

Medlem
Jag skulle inte ta detta som "sanning" om det inte rapporteras från flera. Mycket verkar ändras just nu så vi ska inte dra förhastade slutsatser utifrån vad en person på kundtjänst säger.

Jag hoppas verkligen någon motbevisar henne närmsta dagarna. Men just Kristina beskrivs ju ofta med positiva ord så jag känner mig lite sänkt nu. Business är lixom inte alls samma sak :/

Tallin har öppet alla dagar inkl. helgen och nyårsafton så ring på!
 

Abbs

Medlem
Jag hoppas verkligen någon motbevisar henne närmsta dagarna. Men just Kristina beskrivs ju ofta med positiva ord så jag känner mig lite sänkt nu. Business är lixom inte alls samma sak :/

Tallin har öppet alla dagar inkl. helgen och nyårsafton så ring på!
Sen när har de öppet på helgen?
 

Zniper

Medlem
Jag hoppas verkligen någon motbevisar henne närmsta dagarna. Men just Kristina beskrivs ju ofta med positiva ord så jag känner mig lite sänkt nu. Business är lixom inte alls samma sak :/

Tallin har öppet alla dagar inkl. helgen och nyårsafton så ring på!
Det finns fler än 1st Kristina man kan få prata med när man ringer Tallinn
 
Pratade precis med Tallin (Kristina) och enligt henne släpps numera platser i F med SQ endast nära inpå. Hon pratade om dagar upp till någon vecka. Och att det i princip alltid bara är en plats:/

För två veckor sedan bokade jag två platser SIN - FRA. Datum för resan är första veckan i januari. Dvs tre veckor efter bokningen.
 

ramo

Medlem
Man får helt enkelt ringa in och fråga, det verkar som att platser släpps ganska random. Själv bokade jag 2 platser F Lon-Sin nästa dec för 1v sedan, så ca 350 dagar innan. Men det kan mycket väl ändras när som.
 

Johan Gott

Medlem
För ca en månad sedan bokade jag LHR-SIN i First på B777 för resa ca 355 dagar senare. Frågade bara efter en plats. Det finns minst en i Tallin som heter Kristina och en som heter Kristiana eller liknande.
 
Toppen