Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

Flood

Medlem
DSC_0008.JPG

BY14 TLV, Tel Aviv.
 

Tommy

Medlem
Hilton CDG sen ankomst 23:45 ringer ner och ber någon fixa värmen och ventilationen på rummet det kom upp en person som tryckte på samma kontroll jag försökt med. Sorry No tech on duty I fix you a New Room just wait in the Room I come with new keys, inget händer och Susanne somnar så jag gav upp får se vad Som händer idag.
7A22F504-075B-42D1-89FA-815AD155766F.jpeg
 

Tommy

Medlem
Uppföljning på Hilton CDG vi är bokad i King Executive Room Newly Renovated.
Jag bad dem fixa rummet medan vi åt frukost ingen värme eller ventilation efter detta besök heller, efter frukost började Susanne spola upp vatten i badkaret där finns bara varmvatten termostat reglaget trasigt, det känns som det är dax att lämna hotellet och försöka ta ett tidigare plan till ZRH.
 

011430121

Medlem
Uppföljning på Hilton CDG vi är bokad i King Executive Room Newly Renovated.
Jag bad dem fixa rummet medan vi åt frukost ingen värme eller ventilation efter detta besök heller, efter frukost började Susanne spola upp vatten i badkaret där finns bara varmvatten termostat reglaget trasigt, det känns som det är dax att lämna hotellet och försöka ta ett tidigare plan till ZRH.

Jag kommer att bo där om 17 dagar, vilket rumsnummer är det?
 

rosenstam

Medlem
Uppföljning på Hilton CDG vi är bokad i King Executive Room Newly Renovated.
Jag bad dem fixa rummet medan vi åt frukost ingen värme eller ventilation efter detta besök heller, efter frukost började Susanne spola upp vatten i badkaret där finns bara varmvatten termostat reglaget trasigt, det känns som det är dax att lämna hotellet och försöka ta ett tidigare plan till ZRH.
 
Toppen