Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

GOTBound

Medlem
Hotell: DoubleTree Suites by Hilton Hotel Naples
Bokat: 1 king bed 2 room suite
Uppgradering: 1 king bed 2 room suite
Antal nätter: 9 nätter
Status: HHG

EK
 

nissefalk

Medlem
Hotell: Waldorf Astoria La Quinta
Bokat: 1 King bed resort Casita
Uppgradering: 1 King bed Vintage Casita
Antal nätter: 3 nätter
Status: HHD

Lite besviken på detta hotell hade sett fram emot min första vistelse på ett Waldorf Astoria men känns inte som om detta är en top resort, tycker en del Hilton jag bott på i Asien är bättre än denna Waldorf resort.

Besvikelsen lättar lite dock när jag räknar ihop vad jag betalar för 3 nätter, 70 USD inklusive lättare frukost, 2 rundor golf och en middag....dessutom ramlar det in 30,000 poäng på kontot, allt tack vare American Express Hilton Aspire.

Rum och badrum

91764-e2579441baa11ce32505be0a0850dd54.jpg


91765-80c17939db06ee1a588b0c0e5f01c54e.jpg


Fin utsikt på morgonen vad det i alla fall

91766-2a4e0f9898810db5f6b639a333532e95.jpg
 

Attachments

  • IMG_7733.jpeg
    IMG_7733.jpeg
    76,8 KB · Visningar: 359
  • IMG_7734.jpeg
    IMG_7734.jpeg
    52,2 KB · Visningar: 347
  • IMG_7745.jpeg
    IMG_7745.jpeg
    124,1 KB · Visningar: 380

DavveP

Medlem
Hotell: Hilton Slussen
Bokat: Queen guest room, poängbokning
Uppgradering: King Exexutive Room with view
Antal nätter: 1
Status: HHD
Övrigt: Mkt bra fixat av Slussen. Firade 11-åring som önskat sig bo en natt på Hilton. Grattishälsning vid incheckningen Hiltonballonger över hela rummet, handskrivet roligt grattiskort, en stor korg med frukt och godis inslagen i cellofan från Frontdesk. Mycket imponerad och tacksam av deras tid och möda för att göra hennes födelsedag minnesvärd.
 

rsimon

Medlem
Hotell: Hilton Slussen
När: 18-21/12
Bokat: Queen Room
Uppgradering: King Executive with View
Antal nätter: 3
Status: HHD

Lugnt och skönt i loungen för en gångs skull, men de borde byta vinerna från Jacob’s Creek till något bättre...
 

adhoc76

Medlem
Hotell: Hilton Fort Lauderdale Beach Resort
Bokat: Sunset Studio (billigast möjliga)
Uppgradering: Ja, dubbelt upp. Dagen innan uppgraderad till Ocean View Junior Suite King Bed på vån 18. Vid incheckning rekommenderades ytterligare uppgradering till vån 24. Oklart vad rummet kallas, men helt nyrenoverat (togs i bruk för en vecka sedan enl front desk). Väldigt fräscht rum. Hela våningen luktar målarfärg. Fick välja mellan detta rum och behålla grunduppdateringen. Gjorde ett bra val. Har läst recensioner och sett bilder - klart behov av uppfräschning så ett helt nyrenoverat rum var ett utmärkt val.
Antal nätter: 3
nätter
Status: HHG
 
Toppen