Senaste nytt

SAS Mastercard, dubbla poäng 13-15 december 2019

adhoc76

Medlem
Kolla inlägg #1. Köp i utländsk valuta fortsätter till 16 jan. Så det borde inte spela någon roll. Har diskuterats förut om man verkligen måste befinna sig utomlands. Tidigare har det inte behövts, utan det har räckt med köp i utländsk valuta.
 
  • Gilla
Reactions: CMH

molntankar

Medlem
Kolla inlägg #1. Köp i utländsk valuta fortsätter till 16 jan. Så det borde inte spela någon roll. Har diskuterats förut om man verkligen måste befinna sig utomlands. Tidigare har det inte behövts, utan det har räckt med köp i utländsk valuta.

Dock är det bara 50% fler poäng under den "fortsatta kampanjen", nu (den här helgen) är det 100% fler poäng, så det kan finnas en poäng (några stycken faktiskt :p) med att få in utlandstransaktioner just under denna helg.
 

CMH

Medlem
Kolla inlägg #1. Köp i utländsk valuta fortsätter till 16 jan. Så det borde inte spela någon roll. Har diskuterats förut om man verkligen måste befinna sig utomlands. Tidigare har det inte behövts, utan det har räckt med köp i utländsk valuta.
Alright, tackar! Tolkar det dock som att det enbart gäller premium? Jag har bara vanliga kortet. Vidare fick jag aldrig mejlet från SAS, utan har manuellt registrerat mig genom SEB så har inte 100 koll på villkoren, ursäktar det!
 

samet

Medlem
Väldisponerad helg med sista inköpet nu vid 16.13 ;)

Har egentligen några inköp till att göra men... :(
20191215_161727.jpg
 
Era disponibla belopp säger egentligen inte så mkt, då ingen vet hur taket ser ut. ;)

Själv hade jag glömt bort denna kampanj och således köpt alla klappisar och dyl. :eek: Men rådig som man är så ”erbjöd” jag dottern att shoppa loss med mammas kort, då hon inte har hunnit handla sina klappisar än. Vilket hon absolut inte inte har ngt problem med, vi är ju med i samma point sharing grupp :D

(Och inga moraliska pekpinnar om rätt eller fel här nu tack.)
 
Era disponibla belopp säger egentligen inte så mkt, då ingen vet hur taket ser ut. ;)

Själv hade jag glömt bort denna kampanj och således köpt alla klappisar och dyl. :eek: Men rådig som man är så ”erbjöd” jag dottern att shoppa loss med mammas kort, då hon inte har hunnit handla sina klappisar än. :D

(Och inga moraliska pekpinnar om rätt eller fel här nu tack.)

Det säger mer än man kan tro. Om vi pratar definition av att maximera :)

Alla med disponibelt belopp kvar på sitt SAS MC idag har ej maximerat allt den kunnat - oavsett tak.

Angående att du betalar dotterns klappar kan jag inte annat än vara ödmjuk inför. Schysst mamma!
 

Brandten

Medlem
Någon som har bra tips på något jag inte behöver som jag inte bör köpa men kommer köpa ändå för att maxa den här helgen?

Annars glider jag bort på Coop och köper presentkort. Mat lär ju behövas ändå.
 
Toppen