Senaste nytt

SAS Eurobonus - Award Zones for Star Alliance [MAP]

Har spenderat kvällen med att skapa en visuell bild över de aktuella Award zoner som gäller för Star Alliance resor med SAS Eurobonus. Om ni hittar några fel, hör av er.

Kartan ser ut såhär, men du kan även ladda ner en vektorbaserad PDF för att kunna zooma med bibehållen kvalitet.

SAS Eurobonus - Award Zones for Star Alliance.jpg
 

Attachments

  • SAS Eurobonus - Award Zones for Star Alliance.pdf
    {memory} MB · Visningar: 1 099
Det vore jätteintressant med flera sådana här kartor för andra vanligt förekommande frequent flyer program för oss i Skandinavien, t ex Flying Blue, British Airways Executive Club, Miles & More, Aegean Miles + Bonus, Delta SkyMiles, etc. Gärna där man på något sätt kan se vad det kostar i miles och pengar (skatter & avgifter) också, men det blir så klart komplicerat med dynamisk prissättning och pris som beror på antal segment. Men eftersom det snart är jul kände jag mig manad till att lägga upp en liten önskelista... ;)
 

Abbs

Medlem
Sen vad hände med Hawaii? :p
Edit: Georgien verkar också fått svarta havskusten annekterat av Ryssland. Kyrgyzstan saknas, lika så Tadzjikistan. Och Kaliningrad oblast :p
 
Sen vad hände med Hawaii? :p
Edit: Georgien verkar också fått svarta havskusten annekterat av Ryssland. Kyrgyzstan saknas, lika så Tadzjikistan. Och Kaliningrad oblast :p

Det är många länder som inte har med sitt namn, men landmassan skall finnas med och tillhöra rätt zon. Du får gärna ta en print och skriva in de förändringar som ska göras.

Angående Hawaii vet jag inte heller vad du menar. På den kartan jag hade som förlaga så fanns inte Hawaii med så jag placerade det godtyckligt och ska dit några öar för syns skull.

Var gärna rak och tydlig på vad som är fel så ändrar jag, jag blir inte stött.
 
Toppen