Senaste nytt

Problem med login på Miles & More

ymmot123

Medlem
Den senaste veckan har det varit omöjligt att logga in på miles & more. A technical error.
Det är skandal att det tar så lång tid att åtgärda.
 

Senator

Moderator
Den senaste veckan har det varit omöjligt att logga in på miles & more. A technical error.
Det är skandal att det tar så lång tid att åtgärda.

Har du loggat ett ärende så M&M är medvetna om detta?

Tycker både M&M och Lufthansa.com är sjukt dåliga hemsidor. Får SAS att framstå som fantastiska. Säger en del.

United är i mitt tycke best-in-class. Skulle önska flera hade samma nivå.
 

Jean-Pierre

Medlem
Inloggningen till M&M är stängd eftersom det tidigare i veckan skedde en allvarlig IT-incident. Under 40min kunde man lika gärna komma in på en annan persons miles-konto istället för ens eget. Alla personuppgifter gick då att komma åt, och i minst något fall så användes någon annans miles.

Som en person uttryckde det: "Av 10 inloggningsförsök så kom jag till en annan persons konto 6 gånger och endast 4 gånger till mitt eget konto."

Inloggningen stängdes och lär väl först öppna när LH-IT fått ordning på det.
Länk med detaljer (på tyska): 4100 Logins: Die Details zur Technikpanne bei Miles and More | aeroTELEGRAPH
 
Last edited:

ekf

Medlem
@ymmot123
Jag kan logga in idag. Dock har det under en längre tid varit så att jag fått någon slags error redan innan jag matat in mina uppgifter, minns inte om det var tecnical error eller unauthorized. Då har det funkat efter en eller några få omladdningar av sidan..
(Jag kör iOS och OSX)
 
Toppen