Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

jolmic

Medlem
Kötrbullarna på Pontus uppätna, nu i Aurora T2
15761494438673966278070298548161.jpg
 
  • Gilla
Reactions: doc

gusten

Medlem
En trött vinkning från Uncorked Winebar F Piren på ARN. Får hänga här då Menzies stänger nu och jag saknar SK status. SK till HEL som vanligt rejält försenat. Inträffar tyvärr 75% av de gånger jag väljer dem och spär på min gamla SK hatkärlek. Vad anser du @rvarttinen? Är inte du också HEL pendlare?
 
Senator-loungen på Geneves flygplats. Störigt när man får förseningsmeddelandet precis när man åkt från hotellet. Hade ju kunnat vila i 30 minuter istället.

SK618 till Köpenhamn är det jag väntar på.
 

rvarttinen

Medlem
..... Vad anser du @rvarttinen? Är inte du också HEL pendlare?
Nej, tyvärr kanske, jag pendlar inte längre till HEL. Det var många många år sedan, då jag hade ett uppdrag i Helsingfors ... då blev det ofta med Finnair. Om jag kommer ihåg rätt så var avgångarna då från T5 (ja. så länge sedan var det .... :) ).
Numera blir det oftast avgång från T2 och besöker då loungen där när det går. Ibland blir det, alltför ofta, fakirflighten så det hinns knappt med en kaffe ... exvis., AF har tidigarelagt sin första avgång till 06:00 från tidigare 06:35, loungen har inte ens öppnat då.

P.S. Kommer inte ihåg när jag flög SK sist .. :) ... kanske var det 2015, eller 2014... får kolla.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen