Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

M.K

Medlem
Idag lanseras nya Eurobonus Everyday officiellt!

Jag tänkte därför att en ny tråd om detta är på sin plats då ambitionerna är stora. Nu hoppas vi på fler partners och möjligheter till poängintjäning framöver.

8BAA93C5-E623-4AB2-A030-E7206BFE9F04.jpeg

M.K

Medlem
Detta kommer bli stort så jag skulle inte bli förvånad om onlinebutikerna också ansluts.

Själv hoppas jag mest på att de har knutit till sig en av dagligvarukedjorna. Det saknas idag förutom work-arounden genom Coop.

Nya partners kommer garanterat då Everyday som sagt ska lanseras stort framöver. En liten varning utfärdar jag dock för Amex alldeles nu i starten då kassasystemen behöver en lätt uppdatering. Använd MC/Visa för att vara helt säker på poäng utan efterregistrering.

Canadien

Medlem
Kan man lita på listan/kartan som finns i SAS-appen när det gäller anslutna butiker eller finns det en mer up-to-date lista på något annat ställe?

PhNi

Medlem
Någon som vet ifall detta fungerar med kort som inte är sas amex? av att tolka mailet som kom är det enbart sas amex som fungerar?

upload_2019-12-12_13-30-29.png

Hi It works with any Visa, MasterCard and Amex issued in the Nordics. Some restrictions apply. Gift cards are excluded as are corporate cards for MC and AX and cards issued by some banks, f.ex Ica, Swedbank and DnB are not eligible as of today. So its does not have to be SAS Co-Brand, but these have the advantage of "automatic double dipping" in the Everyday stores ( you get the points from te store and from the bank) :). We hope to add the banks currently not eligible later.

Hi It works with any Visa, MasterCard and Amex issued in the Nordics. Some restrictions apply. Gift cards are excluded as are corporate cards for MC and AX and cards issued by some banks, f.ex Ica, Swedbank and DnB are not eligible as of today. So its does not have to be SAS Co-Brand, but these have the advantage of "automatic double dipping" in the Everyday stores ( you get the points from te store and from the bank) :). We hope to add the banks currently not eligible later.

Can you confirm that cards from Resurs Bank is exluded from this service, i.e Miles & More MC?

Toppen