Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

FF#1

Medlem
Nu tar jag jul och nöjer mig för i år...
Sen nya tag efter nyår då nästa eurobonus år börjar.
_20191214_202215.jpg
 

bachelor

Medlem
Skulle vara kul att veta vem som har minst respektive mest antal flygningar för att få diamond. Med dagens kreditkort räcker väl mer eller mindre 2 longhaul business flygningar för att nå, men antar att det finns folk här som ligger uppåt 150-200 flygningar
 
Skulle vara kul att veta vem som har minst respektive mest antal flygningar för att få diamond. Med dagens kreditkort räcker väl mer eller mindre 2 longhaul business flygningar för att nå, men antar att det finns folk här som ligger uppåt 150-200 flygningar
Något år flög jag typ 220 enkel som ungdom hahaha...
 

palmen

Moderator
Skulle vara kul att veta vem som har minst respektive mest antal flygningar för att få diamond. Med dagens kreditkort räcker väl mer eller mindre 2 longhaul business flygningar för att nå, men antar att det finns folk här som ligger uppåt 150-200 flygningar
SÅg en post med en som hade 1 kvalificerad flygning och var EBD. Då det bara är SAS som räknas in i den siffran säger den inte så mycket. Du kan ju flyga enbart Lufhtnasa om du vill och bli EBG med 0 flighter.
 

FF#1

Medlem
@FF#1 Liknande resemönster som Dig i år ser jag. Du kanske har fått en tunnbrödrulle mer bara

Visa bifogad bild 101556

En hel del rullar, kuber och frukostlådor har det blivit, mest rullar.

Försökt hålla nere resandet i år, vart på näppen att klara Diamond, fick lägga in ett extra leg via Warszawa på väg till Göteborg för att slippa göra något än "mer" onödigt... Frugan tyckte tom. att det lät vettigt

Har både amex och Master card så det underlättar ju att nå målet

Sen syns ju inte andra Star Alliance flygningar, har 9 lot och några lufthansa där bland poängen. Bara en longhaul i år, och den med lot. Gav inte så många poäng men det var trevligt
 

M.K

Medlem
Det är sant att det inte blir helt korrekt mot flighter, jag har också ett gäng med andra bolag i år.

Oavsett är det optimala att kreditera exakt 90k till SAS och där ligger vi alla bra till ser jag.
 
Toppen