Senaste nytt

Champagnetråden

MTheC

Medlem
Inte lika fint som det som bjöds på SAS-eventet i Cph men den 10:e i champagnekalendern var:
0183BEBD-4DCA-4EAB-91EC-C8747F52B5B5.jpeg

Har druckit deras BdB 2008 för ett tag sedan och den var riktigt bra. Kanske inte samma nivå på denna men bör ändå var trevlig.
 
Det fanns i beställningssortimentet hos Systembolaget men tror att det tog slut relativt snabbt..
Något måste gått fel - jag beställde den direkt när den släpptes och fick bekräftelse. Typ 4 dagar senare fick jag ett SMS från mitt lokala bolag där de sa att den tagit slut och jag får lägga en bevakning på hemsidan om den mot förmodan kommer in igen... Mycket mycket märkligt. (Och uselt).
 

Kevinator

Medlem
Något måste gått fel - jag beställde den direkt när den släpptes och fick bekräftelse. Typ 4 dagar senare fick jag ett SMS från mitt lokala bolag där de sa att den tagit slut och jag får lägga en bevakning på hemsidan om den mot förmodan kommer in igen... Mycket mycket märkligt. (Och uselt).
Hur många flaskor beställde du? Jag lade en beställning rätt så omgående men beställde endast en flaska. Tror att det är så att SB cancellerar en beställning om det finns färre flaskor i lager mot vad man har beställt. T.ex. om du beställer 6 flaskor, men det finns bara 5 i lager så går de till en annan person som har beställt just 5 flaskor efter om den beställningen kom in efter din.
 

GOTBound

Medlem
Grand Anne 08 fylldes på under gårdagen och skulle komma in på webben idag men 09:55 var den plötsligt listad som tillfälligt slut igen på webben :(

Ingen tilldelning i Göteborg, men Malmö, Stockholm och Sundsvall. PK fick 60 flaskor.

EK
 
Toppen