Senaste nytt

Friends&Family within the travel period: Scandinavia and Europe: 1 January–31 May 2020,

Atom

Medlem
Hej,
Fick nyss inbjudan av en kompis som arbetar på SAS med tillhörande kod.

Då det inte är okej att posta på publika forum avstår jag länk och tänker inte uppge koden. (På förekommen anledning, inga PM heller från min sida)

Book by 15 December

Travel period: Scandinavia and Europe: 1 January–31 May 2020, USA and Asia: 28 January–31 May 2020 (except for 30 March–19 April 2020)


Någon mer inbjuden som hittar några fynd?
Helt okej på en inrikesresa jag ändå tänkte boka. Men har inte checkat av allt.
 
Last edited:

M.K

Medlem
Normala VIP priser hittills vad jag sett. Drygt 7k till LAX i Plus, via CPH självklart efter flytten. Lite fler poäng nu än tidigare alltså.

C6141B09-59CF-464F-BD7B-3366FF5FA132.jpeg
 

ante888

Medlem
Är det inte inom blackout datumet du söker?

Försökte söka med lågpriskalendern i april och i maj, men får inga träffar alls. Oavsett resklass.

Hittar massor i februari för 9035 SEK, T/R ARN-CPH-NRT, men inget senare. Då är det förmodligen för bra tryck på de biljetterna
 
Last edited:

Thornado

Medlem
Försökte söka med lågpriskalendern i april och i maj, men får inga träffar alls. Oavsett resklass.

Hittar massor i februari för 9035 SEK, T/R ARN-CPH-NRT, men inget senare. Då är det förmodligen för bra tryck på de biljetterna

Har du testat att söka på Haneda istället för Narita?
 

Mr.cake

Medlem
Visst var det en ombokningsavgift på plus och go?

Som svar på min egna fråga om folk har liknande fundering. Stod precis när man loggade in i sidan...

"
Can I rebook my trip?

SAS VIP Go tickets are not rebookable, nor refundable.

SAS VIP Plus tickets are rebookable and refundable against a fee."
 
Toppen