Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

M.K

Medlem
@Canadien Förmodligen anses det infantilt av vissa men jag struntar högaktningsfullt i det och erkänner att riktig CC är en viktig parameter för mig vid val av restaurang då det inte kan drickas starkare drycker.

Det känns därför väldigt skönt att slippa smita iväg till SAS loungen framöver för att skölja bort resterna med automat CC vid helnyktra tillfällen.

Se nu till att bli värvad till Plat här på B.C och full njutning på ARN därefter. :cool:
 
Last edited:

igelkotten

Medlem
@Canadien Förmodligen anses det infantilt av vissa men jag struntar högaktningsfullt i det och erkänner att riktig CC är en viktig parameter för mig vid val av restaurang då det inte kan drickas starkare drycker.

Det känns därför väldigt skönt att slippa smita iväg till SAS loungen framöver för att skölja bort resterna med automat CC vid helnyktra tillfällen.

Se nu till att bli värvad till Plat här på B.C och full njutning på ARN därefter. :cool:
Har SAS loungen riktig coca cola?
 

samet

Medlem
Ny meny idag... hemsidan är inte uppdaterad ännu....
20191204_164337.jpg


Åt en räksmörgås... från förra menyn... bara tre kvar i kylskåpet nu... skynda skynda!
20191204_163746.jpg
 

samet

Medlem
Tusan! Jag som var sugen på ankan. Ska dit imorgon!

Hopps du får samma värdinna som vi haft idag, Lena. Vilken service och närvaro. Kollar att allt är okay med jämna mellanrum, om man vill ha något extra, några vänliga små ord vid rätt tillfälle. Tyska och engelska har jag hört henne tala. När man börjar bli färdig med maten kollar hon om kaffe skall förberedas. För den stressade resenären erbjuder hon en kopp take-away.

Har väl hunnit med 7-8 besök här men det är första gången jag träffat Lena och hon överträffar och överglänser alla kollegor jag tidigare träffat.

Det har varit en kanonupplevelse idag!
 
Last edited:

Senator

Moderator
Hopps du får samma värdinna som vi haft idag, Lena. Vilken service och närvaro. Kollar att allt är okay med jämna mellanrum, om man vill ha något extra, nägra vänliga små ord vid rätt tillfälle. Tyska och engelska har jag hört henne tala. När man börjar bli färdig med maten kollar hon om kaffe skall förberedas. För den stressade resenären erbjuder hon en kopp take-away.

Har väl hunnit med 7-8 besök här men det är första gången jag träffat Lena och hon överträffar och överglänser alla kollegor jag tidigare träffat.

Det har varit en kanonupplevelse idag!

Lena ansvarar för loungen/Pontus. Hon är fenomenal och brinner för detta.
 
Toppen