Senaste nytt

[First/Business/Premium Ekonomi] Lufthansa 2-for-1 kampanj 2019-11-22

Ghoose

Medlem
Försökte ett antal gånger men lyckades inte av olika anledningar. Det svåraste är verkligen att få prata med "rätt" person som vill hjälpa och att samtalet inte bryts. Så not to self: Ring i god tid och ge inte upp.
 

Dr.D

Medlem
Puuh, helt knäckt att jag missade denna First deal.... Har ni någon känsla för om priser i denna härad för First brukar dyka upp årligen eller om detta var en riktig one-off? Ytterligare en fråga: Hur brukar det se ut under December kanske framförallt 24/25 brukar det dyka upp deals?
 

Dr.D

Medlem
Ett par gånger per år vill jag mena att det kommer. Lägg sedan till de kampanjer som kommer med andra flygplatser för avresa, typ London, Aten, Paris.

Verkligen? Jag hittade Köpenhamn - Bali LH First för 22 kSEK igår: Blir glad igenom om detta är något som kan komma tillbaka, jag kan inte minnas att jag sett något liknande tidigare.
Har småbarn så annan avreseort än CPH är tyvärr inte aktuellt nu för tiden...
 

palmen

Moderator
Verkligen? Jag hittade Köpenhamn - Bali LH First för 22 kSEK igår: Blir glad igenom om detta är något som kan komma tillbaka, jag kan inte minnas att jag sett något liknande tidigare.
Har småbarn så annan avreseort än CPH är tyvärr inte aktuellt nu för tiden...
De körde exakt samma typ av kampanj i maj i år. Brukar komma 1-2 ggr per år.
 
Är det någon som har gjort ombokningar på biljetter i denna kampanj, försökte igår utan att lyckas med en resa i Juli.
Tänkte flytta den till mars 2021 men då gäller inte kampnjpriset man får då betala mellanskillnad eller nöja sig med business.
LH uppmanade mig att vänta med ombokning så nära avresan som det går för om nu flighten skulle bli inställd gäller kampanjen igen vid flytt.
 

sandek

Medlem
Är det någon som har gjort ombokningar på biljetter i denna kampanj, försökte igår utan att lyckas med en resa i Juli.
Tänkte flytta den till mars 2021 men då gäller inte kampnjpriset man får då betala mellanskillnad eller nöja sig med business.
LH uppmanade mig att vänta med ombokning så nära avresan som det går för om nu flighten skulle bli inställd gäller kampanjen igen vid flytt.
Låter väl ändå rätt rimligt eller?
 
Toppen