Senaste nytt

Diverse frågor om Singapore Airlines & The Private Room

Sweden

Medlem
Om man ankommer från LHR tidigt som fan på SIN i SQ F och inte ska flyga vidare, kommer man in i loungen för lite frukost?
En fundering kring bagage, om jag ankommer SQ F från London och har incheckat bagage. Kan jag hämta bagaget senare någonstans om jag nu spenderar 1 tim eller så i TPR?
 

MrDollar

Medlem
Bra fråga. Vet ej.
Jag reser enbart med handbagage.
@Tonton har säkert svar på din fråga!

Blev väl kaos när han först gick och hämta bagaget och sedan skulle tillbaka. Minns inte riktigt.
En fundering kring bagage, om jag ankommer SQ F från London och har incheckat bagage. Kan jag hämta bagaget senare någonstans om jag nu spenderar 1 tim eller så i TPR?
 

Johans00

Medlem
En fundering kring bagage, om jag ankommer SQ F från London och har incheckat bagage. Kan jag hämta bagaget senare någonstans om jag nu spenderar 1 tim eller så i TPR?
Jag gick till The Private Room i ca två timmar efter en flight i september innan jag gick och fiskade upp min väska, då hade någon plockat av väskan och den stod utanför Lost & Found.
 

Sweden

Medlem
Jag gick till The Private Room i ca två timmar efter en flight i september innan jag gick och fiskade upp min väska, då hade någon plockat av väskan och den stod utanför Lost & Found.
Mest nyfiken på hur de ev. hanterar en F-taggad väska som snurrar runt på bandet. Både utifrån en säkerhetsaspekt och risken att bli av med väskan.

Men men... inget jag kommer att testa i min riskbedömning.
 
Last edited:

Johans00

Medlem
Visst har man fortfarande tillgång till The Private Room om man ankommer i F och flyger vidare i C? På mitt boardingkort står det att jag bara har tillgång till Silverkris first och hon i incheckningen sa att jag inte hade tillgång till TPR. Litar dock mer på BC än henne...
 

Tonton

Medlem
Visst har man fortfarande tillgång till The Private Room om man ankommer i F och flyger vidare i C? På mitt boardingkort står det att jag bara har tillgång till Silverkris first och hon i incheckningen sa att jag inte hade tillgång till TPR. Litar dock mer på BC än henne...

Jag hade iaf det i september x2 :)

Ankom från Köpenhamn respektive Hong Kong och skulle flyga vidare i C till Seoul. Tillgång så länge jag visade upp mitt First/Suites-boardingkort från ankommande flighten.
 
Toppen