Senaste nytt

Black Friday 2019

Robert flysas

Moderator
Är det någon som ser en begränsning vad det gäller bonusen på detta erbjudandet?
Jag har ju redan ett Amex men ser inte att det finns några villkor som styr upp om man haft ett premium eller liknande som gör att man inte skulle få bonusen.
Jag tycker den här typen av bonus är väldigt bra då den hjälper en att hålla flyPremium statusen upp förutom den trevliga bonusen i sig...

det enda är att man måste handla för 45,000 kr under de första 3 mån. Någon annan som fått detta Mail med lite annat special från CDON ? Jag har SAS Amex Elite så de går inte efter vad man redan har, är något special för just CDON. Är Plus medlem hos dom så kanske därför.
 

Robert flysas

Moderator
Bild från mailet:
5523320A-5550-4590-A5F1-7534E1E166CB.png
 

chaudi

Medlem
Dåligt med hotellerbjudanden. Ingen som sett något från Hilton, Radisson, hotels.com eller Expedia?

Jag har Guldstatus hos dessa och har inte fått något mail än, och hittar heller inget på hemsidorna. Jag minns dock inte om det har varit något från dessa leverantörer tidigare år.

@Robert flysas har du länk? Detta passar perfekt för mig då Elite sägs upp på måndag! :)

Närmaste black Friday jag har hittat från Hilton
Winter Sale 72-hour - Japan, Korea and Guam | Hilton Discover
 

MTheC

Medlem
Såg precis en kampanj med Austrian på Instagram, vet inte om den är för Black Friday men var i alla fall 165 SEK rabatt på resor mellan Stockholm och Wien med kod CoffeeBreak19SE
 
Toppen