Senaste nytt

SAS Mastercard, dubbla poäng 13-15 december 2019

helgonet

Medlem
Jag uppgraderade mig till Premium i söndags, fick icke-premium mailet imorse. Hoppas att Premium-mailet dimper ner om någon dag.
 

Veron

Medlem
Stämmer, men han skrev att han hade premium. Frågan är när han fick premium? Om man exempelvis nyligen uppgraderat till premium kanske de kört någon gammal data för att generera mailutskicket.
Bara haft kortet en månad ca. Dock inte haft nåt annat kort så oavsett märkligt.
 

Veron

Medlem
Ja, prova att kontakta SEB kort annars. Jag hade åtminstone signat upp. Tror det blir rätt i slutändan.
Jodå, har signat och fått det bekräftat. Tror också det blir rätt men kanske drar ett Mail för säkerhets skull. Oavsett bra timing för tänkte boka en resa i dagarna men nu dröjer jag den för detta.
 

JAONHA

Medlem
Äntligen!
Föredömligt hanterat denna gång! Fantastiskt vad ett mail kan göra för totalupplevelsen.

Img är det dessutom 14 dagar till 13 december...
Curve kommer få jobba hårt img och fredag den 13:e ;)
 

Bridgeman

Medlem
Pratade nyss med SEB kort de säger att det är SAS som sköter utskick av dessa mail. Samt att hon frågade om jag hade rätt inställningar för att få dessa mail Har tidigare fått erbjudande samt att jag har rätt inställningar. Vidare sa jag att ett flertal andra inte fått dessa mail. Återigen hänvisade hon till SAS.
 

Geiden

Medlem
Pratade nyss med SEB kort de säger att det är SAS som sköter utskick av dessa mail. Samt att hon frågade om jag hade rätt inställningar för att få dessa mail Har tidigare fått erbjudande samt att jag har rätt inställningar. Vidare sa jag att ett flertal andra inte fått dessa mail. Återigen hänvisade hon till SAS.

Någon som har koll på vilken mail man ska adressera till?
Sitter i samma båt som vissa andra. Fick (World) mailet igår på dagen och anmälde mig direkt (nämnde endast 13-15 Dec), på kvällen när jag kommer hem ligger Premiumkortet och väntar...

edit: info-sas@flysas.com funkade iaf inte..
 
Last edited:
Toppen