Senaste nytt

Tjäna extra mycket Coop poäng som du kan växla mot Eurobonus

intuition

Medlem
Ibland är man en idiot!
Satt häromdagen och kollade så att spenden var OK för att säkra den här kampanjen. Jodå, det såg bra ut på coop-kontot.

men... så tittar jag på transaktionerna och inser att för ovanlighetens skull hade någon annan i familjen storhandlat 2 gånger och så klart använt sitt kort... Så då såg det inte lika bra ut längre. För jag förutsätter att de kopplat intjäningen på det anmälda medlems-id:et och inte på hela kontots intjäning i kampanjen. Och då inser man ju att isåfall kunde man anmält samtliga familjemedlemmars id i kampanjen och så kunde man jobbat igenom vars och ens medlemskort så lång familjens spend räcker. Kunde kanske gett 2 till 3 x 8000p...

Och nu är man där att det knappt blir 1x 8000.
Jaja, win some lose some ;)
 

samet

Medlem
Blir kul om en vecka att se... kommer det 8.000 extra poäng eller ej? Spenden ca 6.200kr inom perioden så jag har ju gjort mitt...
 

Frisk78

Medlem
Jag fick mina 8000 poäng idag. Familjen hade visst klarat oss med marginal från 15 Okt -- 15 Nov gällande inköpen. Under perioden hamnade vi på drygt 21 000 kr i inköp. Alltså kronor, inte poäng. Hur tusan blev det så mycket? Dyr mat i kombination med större hundmatsinköp och kattmat.
 
Toppen