Senaste nytt

SAS Mastercard, dubbla poäng 13-15 december 2019

Axxo

Medlem
Du får dubbla poäng.

Beroende på vilket kort du har så får du olika mycket poäng...

För ett premiumkort får du vanligtvis 15/20/25 för köp i eller på SEK/Annan valuta/sas.se.
Det vanliga kortet ger dig 5p mindre per kategori.
Vid dubbla poäng får du dubbelt så mycket.


Premiumkort
Du menar väl 15 / 20 / 30 för köp i eller på SEK/Annan valuta/sas.se.

Sedan får upp till 50 poäng per 100 kr på denna kampanj (max poäng 50 poäng vid 100 kr gäller vid köp i annan valuta eller vid köp av biljetter via sas.se)
 

Canadien

Medlem
Någon som gjort matematiken, är det dumt att betala med MC utomlands under denna kampanj kontra att använda t ex Revolut/Curve utan valutapåslag?

Förtydligande, tänker främst på 50% extra poäng 16/12-16/1.
 

ekf

Medlem
Det är andra gången sedan jag sade upp mitt Premium som jag får mail om Premium-kampanjerna. Någon som saknar sitt mail? o_O
 

gneken

Medlem
Premiumkort
Du menar väl 15 / 20 / 30 för köp i eller på SEK/Annan valuta/sas.se.

Sedan får upp till 50 poäng per 100 kr på denna kampanj (max poäng 50 poäng vid 100 kr gäller vid köp i annan valuta eller vid köp av biljetter via sas.se)
Är 25 som gäller på sas.se med SAS MC Premium. 30 gäller med Amex.

50p/100kr får du med andra ord när du exempelvis köper en biljett på Sas.se
 

Kris

Medlem
Någon som gjort matematiken, är det dumt att betala med MC utomlands under denna kampanj kontra att använda t ex Revolut/Curve utan valutapåslag?

Förtydligande, tänker främst på 50% extra poäng 16/12-16/1.
Satt precis med samma tankegång. Så 2.5%ish valutapåslag för 15 extrapoäng per hundring? Borde vara 2.5kr för 15 poäng? 17öre per poäng man betalar? Eller har jag räknat fel?
 

Tolle

Medlem
Räknar jag rätt eller visst blir det exakt 14 dagar GBIT med Curve ifall man shoppar loss på Black Friday och flyttar inköpen 13e december?
 

pedantic

Medlem
Det är andra gången sedan jag sade upp mitt Premium som jag får mail om Premium-kampanjerna. Någon som saknar sitt mail? o_O
I nästan samma situation, bytte ner till icke Premium och har fått två utskicket för Premium. Man kan ju hoppas man får Premium villkoren, inte för att det funkade på förra kampanjen. :D
 
Toppen