Senaste nytt

SAS Mastercard, dubbla poäng 13-15 december 2019

hallgren

Medlem
I mail nyss:
POÄNGFEST I DECEMBER OCH JANUARI PÅ DITT MASTERCARD PREMIUM!
Du kan se fram emot dubbla poäng från 13-15 december 2019 på alla köp med ditt SAS EuroBonus Mastercard Premium. Du får upp till 50 Extrapoäng per 100 kronor, normalt upp till 25.

Poängfesten fortsätter från 16 december till 16 januari 2020, för dig med Mastercard Premium, där du får 50% fler poäng (30 Extrapoäng/100 kr), när du betalar med kortet i lokal valuta på utlandsresan1.

Registrera dig för båda kampanjerna med ett klick - senast den 5 december 2019. När vi har fått din anmälan får du en bekräftelse via e-post inom några timmar.
 
Mail från SAS i dag:

”POÄNGFEST I DECEMBER OCH JANUARI PÅ DITT MASTERCARD PREMIUM!

Du kan se fram emot dubbla poäng från 13-15december 2019 på alla köp med ditt SAS EuroBonus Mastercard Premium. Du får upp till 50 Extrapoäng per 100 kronor, normalt upp till 25.

Poängfesten fortsätter från 16 december till 16 januari 2020, för dig med Mastercard Premium, där du får 50% fler poäng (30 Extrapoäng/100 kr), när du betalar med kortet i lokal valuta på utlandsresan1.

Registrera dig för båda kampanjerna med ett klick - senast den 5 december 2019. När vi har fått din anmälan får du en bekräftelse via e-post inom några timmar.”
 

gneken

Medlem
ba50f43122b122f4204ce29c33bf0a2a.jpg
 

gneken

Medlem
Lyckades inte att anmäla mig från datorn med chrome. Gick bättre i mobilen.

Står att man ska få bekräftelse mail på att man anmält sig.
 

crown

Medlem
Lyckades inte att anmäla mig från datorn med chrome. Gick bättre i mobilen.

Står att man ska få bekräftelse mail på att man anmält sig.

Tog ca 15 minuter så fick jag bekräftelsen, riktigt skönt att de infört detta med tanke på att det strulat för vissa tidigare.
 

J1981

Medlem
Synd att den mesta av julshoppingen redan är klar då. Dags att värva lite fler till billhop och köra på faktura :)
 
Toppen