Senaste nytt

SAS EuroBonus Pandion - Vad krävs och vilka är förmånerna?

PetrelliDK

Medlem
Jeg kan se at mit EB Mastercard Premium har opdateret sig til et Pandion kort på deres hjemmeside(fra mit Diamond kort) fra igår til idag, men jeg har ikke modtaget nogen velkomst pakke(Jeg har fornylig ændret adresse, så ikke umuligt at den er sendt til min gamle).

Jeg ved at der allerede er givet nogle ud for ca en måned siden(Min kollega fik en), men ryger alle ud på samme tid eller kommer det i forskellige batches?
Jeg går ud fra, at det er info de har modtaget fra SAS da jeg ikke har lavet nogle ændringer selv på mit EB MC kort i år.

Jeg ligger nok ca i Pandion "Spend territory", så jeg er naturligvis nysgerrig :)
 

coclol

Medlem
Jeg kan se at mit EB Mastercard Premium har opdateret sig til et Pandion kort på deres hjemmeside(fra mit Diamond kort) fra igår til idag, men jeg har ikke modtaget nogen velkomst pakke(Jeg har fornylig ændret adresse, så ikke umuligt at den er sendt til min gamle).

Jeg ved at der allerede er givet nogle ud for ca en måned siden(Min kollega fik en), men ryger alle ud på samme tid eller kommer det i forskellige batches?
Jeg går ud fra, at det er info de har modtaget fra SAS da jeg ikke har lavet nogle ændringer selv på mit EB MC kort i år.

Jeg ligger nok ca i Pandion "Spend territory", så jeg er naturligvis nysgerrig :)

Det brukar först komma ett brev som berättar att du är pandion. Välkomstpaketet kommer långt senare. Säkert inte förrän december. Där någonstans imellan kommer MC kortet som bara har ett års giltighet så det är bra att få det tidigt i december. Så har det sett ut de senaste åren i Sverige.
 

gjohansson

Medlem
Det brukar först komma ett brev som berättar att du är pandion. Välkomstpaketet kommer långt senare. Säkert inte förrän december. Där någonstans imellan kommer MC kortet som bara har ett års giltighet så det är bra att få det tidigt i december. Så har det sett ut de senaste åren i Sverige.
Brevet fick jag kanske för 3-4 veckor sen. Välkomstpaketet har jag inte sett till än men dröjer väl en månad till förmodligen.
 

PetrelliDK

Medlem
Det var selvfølgelig brevet jeg mente at jeg ikke havde fået - Jeg tror det var deromkring jeg ændrede min adresse på min EB profil, så absolut ikke umuligt at det er endt i postkassen på min gamle adresse.

Håber at det er tilfældet - og at det ikke er Mastercard som har lavet en fejl :rolleyes:..

Har snakket med flere af mine kollegaer som stadig "kun" har Diamond kortet på deres MC profil - så det er i hvertfald ikke et batch issue.
 

PetrelliDK

Medlem
Nu ringede jeg ind til EB MC, og de bekræftede at jeg står som Pandion på den status liste de har modtaget - så jeg går ud fra at den er god nok.

Forventer absolut intet - det er trods alt stadig SAS :D
 

coclol

Medlem
Nu ringede jeg ind til EB MC, og de bekræftede at jeg står som Pandion på den status liste de har modtaget - så jeg går ud fra at den er god nok.

Forventer absolut intet - det er trods alt stadig SAS :D

Annars kan det ju vara värt att ringa SAS om du är orolig för statusen ;)
De svenska Pandion MC korten har börjat skickats ut. Fick mitt i Måndags.
 

gjohansson

Medlem
Annars kan det ju vara värt att ringa SAS om du är orolig för statusen ;)
De svenska Pandion MC korten har börjat skickats ut. Fick mitt i Måndags.
Fast den börjar väl inte gälla förrän årsskiftet så undrar verkligen om kundtjänst kan se det. För övrigt så är det väl alla MC kort nu som går ut o inte bara till Pandions ;)
 
Toppen