Senaste nytt

20% på awards Radisson Rewards boka 14-20 nov 2019

mry

Medlem
Någon som har koll på hur de här brukar funka om man checkar in före den 22:a och ut efter - räknas det eller måste hela vistelsen vara inom perioden?

Det står:

Eligible Stay(s) (redemption reservations) must be completed November 22, 2019 through March 31, 2020 (“Stay Period”).

... och jag tolkar att man måste checka från och med 22/11 och 31/3.
 

jerixon

Medlem
Det blev totalt totalt 7 nätter bokade efter lite ändringar och saker som jag kom på att jag behövde boka.....
Ändra April stays till Hilton och drog in några Radisson points innan istället :)
Det här med poängsamlande är förbannat roligt ibland!
 

jerixon

Medlem
Varför skulle han inte få det?
Står ju tydligt:
"Radisson Rewards members may redeem points for Award Nights at Participating Properties, subject to availability. Award Night reservations must be made in advance, and must be made through the RadissonHotels.com, the Radisson Rewards mobile app, the Radisson Hotels mobile app, or through Radisson Hotel Group’s reservation center"

Misstänker att du inte kommer få det.
 

mry

Medlem
Det står ovan även i villkoren:

All reservations must be booked using Radisson Rewards points (redemptions) between November 14, 2019 – November 20, 2019 (“Booking Period”) at www.radissonhotels.com, there are no category restrictions. Eligible Stay(s) (redemption reservations) must be completed November 22, 2019 through March 31, 2020 (“Stay Period”).

Klickar man på länken med erbjudandet i appen så styr den till hemsidan för att boka...
 

jerixon

Medlem
Du inser att jag citerat dig och villkoren du postade i tidigare inlägg... Där står det ju att bokningar i appen räknas ;)


Det står ovan även i villkoren:

All reservations must be booked using Radisson Rewards points (redemptions) between November 14, 2019 – November 20, 2019 (“Booking Period”) at www.radissonhotels.com, there are no category restrictions. Eligible Stay(s) (redemption reservations) must be completed November 22, 2019 through March 31, 2020 (“Stay Period”).

Klickar man på länken med erbjudandet i appen så styr den till hemsidan för att boka...
 
Toppen