Senaste nytt

Tips på butik med datorväskor i läder

henkedio

Medlem
Min fru fyller år i början av november och hon tjatar ett par gånger i veckan om en ny datorväska i läder. Är det någon som har tips på antingen en webbutik eller en vanlig butik i Malmö-området där man kan hitta en lämplig?
 

Ubbe

Medlem
Bjud tösen på en resa till Shanghai så kan hon välja själv... Går ju att kombinera med fler nöjen än en datorväska. Har hittills inte träffat någon madam som inte går igång på shoppingmöjligheterna i Shanghai. Tror att du har positivt ut i längden av det valet, istället för att köpa en väska i Malmö.
 
Jag lovar att du hittar något lämpligt från Harrods - Luxury beauty and fragrance, fashion accessories, gifts. Välj Accessories For Her. Mulberry Bayswater är ju en klassiker och där får du plats för en laptop med. Den finns i många snygga färger och Harrods har några som inte finns att köpa någon annanstans. OBS att Mulberry Bayswater Briefcase finns på For Him section fast den är ju en unisex model.

Du kan ju köpa något till dig själv med. http://www.harrods.com/accessories/bags-and-wallets

Glöm inte att registrera dig till Harrods Club och de får poäng vilka du kan sen lösa mot £ när du handlar nästa gång på webben eller i varuhuset.

Leveransen har funkat jätte bra varje gång när jag beställt något. Senast på fjärde arbetsdag efter beställningen har varorna kommit hem med UPS fast Harrods lovat leverans 5-6 arbetsdagar.
 
Last edited:
Toppen