Senaste nytt

Ny kortfilm om British Airways Första klass produkt

Concorde

Founding Member
[video=youtube;85KftuY8kxQ]http://www.youtube.com/watch?v=85KftuY8kxQ[/video]

Tycker den visar väl vad BA vill uppnå med sin Första klass produkt. Inget glam eller tokigt överflöd utan snarare understated Engelsk elegans, tilltalande till corporate klientelet.

Privatpersoner som önskar stek och glam lär inte bli så impade.
 

Roger J

Medlem
Inte för att jag förstår hur jag ska kunna hamna i BA första klass under överskådlig tid, men måste säga att filmen ger en lite väl osexig vibb. Mer glitter o glam tack. :)
 

MarcusC

Medlem
Hade förmånen flyga BAs "gamla" F för en vecka sedan. Inte så impad!! Antik kabin, tom i jämförelse med Lufthansas gamla F. IFE känns som ett skämt, man har förvisso rangerat ut kassetbandspelarna, skärmen håller kreditkortsstorlek. Man kan dock låna DVD spelare och se på hyfsat nya filmer. Service är ok, men känns inte speciellt lyxig och maten också relativt "ordinär". Nya F är säkert en helt annan affär.

Concorde room på LHR T5 är dock en fantastisk lounge. Rek. även deras engelska champagne, Balford Brut Rose
 

Concorde

Founding Member
Du åkte tyvärr på den äldsta 777 varianten som har usel ife. Dom andra planen med gamla F kabinen är mycket bättre.
 

EricT

Medlem
Hoppas man slipper den gamla F kabinen till Barbados i september. Visserligen är Barbados lite utav deras flaggskeppsline från LGW, men jag trorinte de har nya där ännu. Hoppet är det sista som överger mig.....:)
 
Toppen