Frisk78
Medlem
Amex Premium kostar väl dryga tusenlappen för tillfället? De höjer dessutom till 1200 från årsskiftet
Precis. 100kr/mån
Amex Premium kostar väl dryga tusenlappen för tillfället? De höjer dessutom till 1200 från årsskiftet
Om du fick vouchern i år så gäller den året ut samt fram till 2020-12-31. Om du är osäker ring Tallin och fråga.Jag planerar att åka LH F med min sambo till New York i mitten av januari i några dagar. Om jag bokar resan i Business nu med 2019 års voucher, kan jag då göra ändringar i bokningen (uppgradering till F) och fortfarande använda 2019-vouchern? Eller går den då förlorad och jag då måste använda 2020 års voucher?
Om du fick vouchern i år så gäller den året ut samt fram till 2020-12-31. Om du är osäker ring Tallin och fråga.
Den jag refererar till som 2019 års voucher är intjänad under 2018. Kan jag göra ändringar i en bokning med den i januari 2020?
Ringde du vanliga sas supporten och försökte ändra en resa du bokat med amex voucher via Tallinn?Provade nyss att ändra en bokning som EBG, fick dock svaret att det inte var möjligt, bara Tallinn kan gör detta, stämmer detta?
Stämmer, hade läst att med lite tur kunde det gå...men icke sa nicke Blir till att hålla tummarna i nattRingde du vanliga sas supporten och försökte ändra en resa du bokat med amex voucher via Tallinn?
I så fall är svaret helt korrekt, det är Tallinn som h as noterar detta även om man vid enstaka tillfällen kan ha megaflax och någon på vanliga supporten gör en ändring fast de inte ska göra det.
Du ska ha mer än bara lite tur.Stämmer, hade läst att med lite tur kunde det gå...men icke sa nicke Blir till att hålla tummarna i natt
Så som jag fick förklarat det för mig för några veckor sedan så kan vanliga kundtjänst endast ändra/göra bokningar med voucher då Tallinns system ligger nere. Då öppnar Tallinn upp en spärr så att vanliga kundtjänst kan hjälpa till. För något år sedan var det större chans att vanliga kundtjänst kunde hjälpa till med bokning då och då, men nu är det tydligen extremt strikta regler!Du ska ha mer än bara lite tur.
Jag har fått vanliga supporten att göra en ny voucher bokning en gång, men annars hänvisas det alltid till Tallinn. Man ska ha väldig tur om någon på vanliga sas supporten ens vill röra något relaterat till voucher bokning.