Senaste nytt

Prishöjning på SAS Amex från 1 januari 2020

Capa

Medlem
Har Amex publicerat någon info om hyrbilsförsäkringen på Elite än? Är det någon som vet hur den står sig mot onlinebaserade insurance4carhire t.ex? Jag har den senare idag (samt Folksam resklar). Kanske kan jag säga upp den fristående onlinebaserade försäkringen och bara köra Elite nästa år? Går dock inte om man hyr bil på hemorten eller?
 

Hafermann

Medlem
Har Amex publicerat någon info om hyrbilsförsäkringen på Elite än? Är det någon som vet hur den står sig mot onlinebaserade insurance4carhire t.ex? Jag har den senare idag (samt Folksam resklar). Kanske kan jag säga upp den fristående onlinebaserade försäkringen och bara köra Elite nästa år? Går dock inte om man hyr bil på hemorten eller?
Jag kör också insurance4carhire. Fördelen gentemot den som ligger i korten är att den även gäller på hyror på hemmaplan vilket inte försäkringen inPlatinum gör du och den som kommer ingå i Elite inte heller lär göra.
 

Flygfille

Ny medlem
Sa upp mitt kort får några veckor sen, vet någon om man får tillbaka kvarvarande årsavgift ? Utbetalt till sitt konto eller är det någon värdelös check ?
 
Toppen