Senaste nytt

Fri weekendhyra AVIS

B380-9 XWB

Medlem
Blev det någon bokning i USA? Och än mer intressant, gick det att använda vouchern?
Jag ser inte själv USA som alternativ via länken men fick intrycket av Avis kundtjänst att det ska fungera även i USA. Får ringa i morgon och se om det går.

Denna var lite lurig så var uppmärksam.

Jag kunde slutföra bokningen och absolut inga som helst kostnader framgick.
Även i bekräftelsemailet var det blankt på raden ”Hyreskostnad”.

Däremot fann jag i appen att det var en kostnad som motsvarade en normal hyra, i mitt fall drygt $250, så jag avbokade.
 

Homer

Medlem
Denna var lite lurig så var uppmärksam.

Jag kunde slutföra bokningen och absolut inga som helst kostnader framgick.
Även i bekräftelsemailet var det blankt på raden ”Hyreskostnad”.

Däremot fann jag i appen att det var en kostnad som motsvarade en normal hyra, i mitt fall drygt $250, så jag avbokade.


Så är det ju oavsett vart man bokar, det är inte förrän man hämtar ut bilen och de applicerar vouchern som kostnaden blir 0.


F.ö. så går det ju att boka nästan vadsomhelst varsomhelst på deras hemsida trots att vouchern inte gäller,
bättre att boka via tfn.
 

Homer

Medlem
Jag har en voucher som går ut i början av maj, jag ringde och frågade om om de inte kunde
förlänga den för det var uteslutet att jag skulle kunna använda den i år.
Inga problem, de förlängde den med ett år :)
 

Homer

Medlem
Jag har en voucher som går ut i början av maj, jag ringde och frågade om om de inte kunde
förlänga den för det var uteslutet att jag skulle kunna använda den i år.
Inga problem, de förlängde den med ett år :)


Jag har inte jag kontaktat dem igen men fick detta förra veckan.
Förlängd ytterligare en månad utöver föregående förlängning.


Bästa/bäste kund

Alla här hos Avis hoppas att du och din familj är trygga och friska. Vi uppskattar din lojalitet och vill se till att du inte förlorar något på grund av att du inte har möjlighet att resa. Vi skriver för att berätta att vi utfärdar din senaste bonuskupong på nytt med ett senare utgångsdatum, så att du har möjlighet att dra fördel av den när det passar dig bäst.
 
  • Gilla
Reactions: obs

Homer

Medlem
Jag har en voucher som går ut i början av maj, jag ringde och frågade om om de inte kunde
förlänga den för det var uteslutet att jag skulle kunna använda den i år.
Inga problem, de förlängde den med ett år :)

Jag har inte använt den och bad dem förlänga den med ytterligare ett år, och det gick bra :)
 
Toppen