Senaste nytt

SAS Mastercard Classic gratis första året och 5000 Eurobonus poäng

Robert flysas

Moderator
Passar de som är osäkra vad de vill välja för kort. Kom på detta erbjudande av ren slump. Det är gratis avgift första året och 5000 EB poäng efter du använt kortet 3 ggr. inom 30 dagar. Länken går direkt till ansökan. Ingen provision etc för min del. Men vill dela med mig av ett rätt bra erbjudande. Vanligtvis kostar första året 197,50 kr och ger 3000 EB poäng.

Länk till ansökan:

Mastercard SAS DC Kundservice

Mer info:

Erbjudandet gäller endast om du inte haft ett kort under de senaste två åren. Välkomstpoängen sätts in på ditt SAS EuroBonus-konto senast tre månader efter dina köp under förutsättning att du fortfarande har kvar kortet vid poängöverföringen.

Du får 10 Extrapoäng per 100 kronor på alla köp i svenska kronor, 15 Extrapoäng när du betalar i utländsk valuta och 20 Extrapoäng när du köper flygbiljetter på sas.se.
 
Last edited:

Migato

Medlem
Intressant! Har liknande erbjudanden dykt upp förut? För SAS Amex-korten är det ju nästan en standardiserad värvningskampanj 2ggr/år. Har ni varit med om liknande med SAS MC?
Tror ni liknande kommer upp för SAS MC Premium?

Kommer nog skaffa detta om inte det dyker upp liknande erbjudande för Premium
 

Robert flysas

Moderator
Intressant! Har liknande erbjudanden dykt upp förut? För SAS Amex-korten är det ju nästan en standardiserad värvningskampanj 2ggr/år. Har ni varit med om liknande med SAS MC?
Tror ni liknande kommer upp för SAS MC Premium?

Kommer nog skaffa detta om inte det dyker upp liknande erbjudande för Premium

Var ett tag sedan jag såg någon sådan kampanj, men man vet aldrig.
 

M.K

Medlem
Faktiskt intressant detta. Har någon med Premium redan testat att få detta också? Med SEB gränserna på diverse transaktioner ser jag nya ok möjligheter.
 

M.K

Medlem
@Mattias Holmén Jag tycker inte det är så tydligt då detta är en annan produkt. Jag har t ex flera olika produkter från Amex och har som mest haft tre olika kort samtidigt från dem varav två SAS kort. Jag ska prova att ansöka med denna kampanj då jag kommer till Sverige nästa gång utan negativt utfall från någon rapportering här. Värt prova för 25k eb gratis på ett år. 200k köpsgräns med detta om jag minns riktigt.
 
Toppen